Spotřebováno 1

V dnešním článku se budeme věnovat spotřebovaným produktům.Spotřebováno nebude každý měsíc,protože já přecejen produkty nespotřebovávám...


V dnešním článku se budeme věnovat spotřebovaným produktům.Spotřebováno nebude každý měsíc,protože já přecejen produkty nespotřebovávám tak rychle a po jednom produktu si myslím že to nemá smysl :) Takže to vždy budou věci z nějakého delšího období a až jich bude více,vždy vám je představím a něco vám k nim řeknu.




Oblíbený pudr Stay Matte od Rimmelu jsem se rozhodla že vyhodím.Zezačátku mi vyhovoval,ale nejspíš se mi změnila pleť a na obličeji mi dost flekatí.



Sprcháč od Bourjois byl fajn,krásně voní po třešňovém květu,je krémový,docela hydratuje a myje jak má.




Dále to jsou dvě micelární vody,jedna od Blanchette B (seženete v Kauflandu) a jednu od                  L´oréal. Blanchette B strašně stípe v očích,hodí se jen na tváře a čelo.S L´oréal se odlíčím kompletně bež štípání,vyhovuje mi více a je vhodná i na rty.


Spotřebovala jsem i dva vzorečky.Pleťový olej Nutri Gold od L´Oréal a Nivea Cellular krém.
Olej dělal mé pleti dobře,byla rozzářená a vyživená,jen tak jako "babičkovsky" voněl a to celkem silně,což mi bylo nepříjemné.Krém nedělal nic zvláštního,hezky voněl,ale žádnou extra hydrataci jsem nezaznamenala.


Od DM drogerie mi přišla tahle dětská sůl do koupele "sopka" od Teteseptu.Já jí ale použila na třikrát jako obyčejnou koupelovou sůl.Nádherně ovocně voněla a krásně hydratovala,takže pokožka není tak vysušená jako po běžné koupeli.Běžně v sortimentu DM jsem ji ale neviděla.


Řasenka od Gabrielly Salvete už byla v únorových oblíbencích, nicméně dosloužila.Pokud se o ní chcete dozvědět více,přečtěte si článek o oblíbencích tady :





Antiperspiranty od Nivey jsou mými velkými oblíbenci,zvlášť ty v kuličkové podobě.Tenhle má pomáhat i při pocení ze stresu,na které netrpím,ale i tak fungoval jak měl a opět mě nezklamal :) Nedělá ani skvrny na oblečení,další plus :)














You Might Also Like

0 komentářů

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images