RYOR - Ryamar tělové mléko pro citlivou pleť s amarantovým olejem

Krásnou sobotu! Po tom, co se mi ozvalo zastoupení e-shopu www.zdravi-krasa.cz s nabídkou spolupráce, jsem si e-shop prohlédla a protož...


Krásnou sobotu! Po tom, co se mi ozvalo zastoupení e-shopu www.zdravi-krasa.cz s nabídkou spolupráce, jsem si e-shop prohlédla a protože mě pár produktů zaujalo a některý jsem si mohla vybrat na recenzi. Dost často jsem slýchala o české značce Ryor, která má spoustu spokojených zákazníků a chtěla ji taky vyzkoušet. Po zimě mám velmi suchou pleť a proto jsem si vybrala tělové mléko pro velmi citlivou pleť, které krásně jemně voní a světe div se-naučilo mě se pravidelně mazat. 

V balení jsem už za půlkou, tak si myslím, že recenze bude objektivní, produkt jsem používala opravdu hojně.


Mléko má 200 ml a je spíše řidší, což je pro mě výhoda. V zimě raději používám másla, ale přes rok jsou na mě příliš hutná. Tohle mléko má skvělou jemnou konzistenci, díky které se opravdu rychle vsákne a pokožka je po ní hydratovaná a jemná. Pokud máte problém s podrážděnou pokožkou po holení a tělová mléka vás štípou, doporučila bych tohle, krásně pokožku zklidní a zchladí, což oceňuji. Navíc mě těší hodně jemná čistá vůně, která mě nedráždí, ani pokud se namažu před spaním. 

Tělové mléko je vhodné používat i na miminka, právě kvůli své jemné vůni a tím, že se rychle vpije, netrpělivá miminka ho určitě dobře snesou.

Značka Ryor mě opravdu zaujala a myslím, že tohle nebyl jediný produkt, který jsem od nich vyzkoušela.

You Might Also Like

0 komentářů

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images