Záříjový DM box

Ahoj a krásnou sobotu! Podruhé se mi povedlo vyhrát DM box, první jsem vyhrála loni ( článek  ZDE  ). Jak můžete vidět, tentokrát byl...



Ahoj a krásnou sobotu! Podruhé se mi povedlo vyhrát DM box, první jsem vyhrála loni ( článek ZDE ). Jak můžete vidět, tentokrát byl v úplně nádherné krabičce, která je po stranách světlounce fialová, a na víku má květiny, ptáčky a peříčka. Takže z krabičky jsem byla naprosto nadšená a určitě pro ni najdu ještě nějaké využití... ale teď už šupky na to, co bylo uvnitř.



boxík jako vždy obsahoval letáček s produkty, které obsahuje

Ale bylo tam toho stejně více.





Ovesné sušenky od Emco mi udělaly radost. Snažím se pokud možno, tak i pochutiny vybírat spíše zdravější ( ale i já hřeším, nebojte se ). Chutnají dobře a dodají vám i trochu té energie.Takže jsou ideální na ráno. Neobsahují palmový tuk.


U jídla ještě chvilku zůstaneme, Corny Protein je asi novinka, ještě nikde jsem jí neviděla. Chutnala skvěle, nebyla přeslazená, ale pro šťourálky - obsahuje palmový tuk. Což nevím, proč, tyčinka by měla být asi zdravá, pokud jde o proteinovou ale co už. Nejíme to po kilech.



Další věcí byl krém na ruce od Baley. Jsem k němu trochu skeptická, jelikož krémy na ruce Balea mi nikdy ruce dostatečně nevyživily, po chvíli namazání jsem měla pocit, že jsem si ruce celý den nemazala. Tento je s minerály z Mrtvého moře. Až dodělám krém od Douglasu, tak ho vyzkouším a dozvíte se můj názor na něj.


Na konci léta se s grapefruitem v drogerii roztrhnul pytel. Po tom, co Dermacol uvedl svůj nový Aroma Ritual sprchový gel s grepovou vůní, mi přišel tenhle deodorant od Baley. 
Opět, Baleu mám docela ráda, ale deodorant pocení nezabrání, takže od něho nic moc nečekám. Na přestříkání v práci to bude ale docela fajn parťák. Na nadcházející podzim bych ale uvítala jinou parfemaci.


Na šampony Gliss Kur jsem slyšela jen samou chválu, tak jsem byla ráda, že ho konečně díky DM vyzkouším, když se k tomu sama ne a ne dostat.Jaký je nevím, zatím jsem nezkoušela. Tento je na barvené vlasy a měl by mít inovované složení.


Další věc je určena pánům, tudíž poputuje k mému bráškovi. Je to nový sprchový gel adidas, který má trochu orientální, tudíž nádhernou parfemaci. Dá se použít na tělo i vlasy.


Vím, že po tomhle článku budu asi za "AntiBaleáka", ač tomu tak není, ale tenhle suchý šampon pro tmavé vlasy mě zklamal. Na vlasech nechává jemný šedavý povlak, maz nevstřebá a vlasy jsou jen takové víc slepené, což není nic příjemného. Za mě ne, radši sáhnu po Batiste.


Gumiček není nikdy dost. Tyhle od Ebelin vypadají obyčejně, ale nejsou tak docela. Jsou potažené silikonovým proužkem, který způsobuje, že gumička nesklouzává a drží hezky na svém místě celý den. Navíc nemají kovový svár, který by mohl vlasy ničit a trhat. Bezva nápad.


Velký hype okolo této pasty vám určitě neuniknul, a já ji v boxíku taky našla. Zatím jsem nezkoušela a nevím zda budu, mám citlivé zuby a používám produkty, které mi s tím pomáhají ( více V ČLÁNKU ). Měla by opticky a krátkodobě dělat bělejší zuby.


Věcičkami navíc byl malý deodorant od B.U. z nové kolekce Golden Kiss a dva vzorečky vůní, pánský a dámský.


Líbí se vám tento DM box? Já jsem celkem spokojená, líbí se mi, jak široké spektrum běžných výrobků jsem v něm našla.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Jej, tak z toho bych využila snad jen ten krém na ruce a deoš :) Jinak ten suchý šampon kupujeme ve verzi pro blondýny a je perfektní.

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa strašne páčia dizajny krabičky od DM-ka. Aj ja som vyhrala pred nedávnom a tiež bola prekrásna :) V mojom bolo trošku menej produktov, ale bola som celkom spokojná :)

    Lavandula diary- Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Juj, krásné věci. Já ještě DM box nevyhrála. Teda teď si nejsem jistá, jeden možná jo.... :)

    OdpovědětVymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images