Alverde Perfekte Teint sérum

Když se řekne péče o pleť, snad každému se vybaví pleťový krém. Pleť ale začíná už od 25 let pomalu stárnout a potřebuje větší výživu a...


Když se řekne péče o pleť, snad každému se vybaví pleťový krém. Pleť ale začíná už od 25 let pomalu stárnout a potřebuje větší výživu a více do hloubky. Pod krém tedy už potom patří i sérum, které je koncentrovanější než krém.

Já sice ještě nepatřím do té věkové skupiny, alespoň ještě chvilku ne, ale moc mě zajímalo, jaké má sérum účinky. Žádné jsem zatím nezkusila, ale když jsem viděla v dm tohle od Alverde, říkala jsem si, že ho vyzkouším.

Sérum má 30 ml, balení je malé oválné s praktickou pumpičkou. Obsahuje výtažek z nějakých květů, jelikož nejsem němčinář, vzadu na lahvičce nebyl dostatečný popis a vůně mi nic nenapověděla, podle překladu by to měl být nějaký "Čínský květ".

Sérum je mléčně bílé, středně hutné a na pleti po nanesení příjemné. Bohužel ale po chvíli co se vstřebá mírně nepříjemně lepká.. je třeba na něj dát ještě aspoň lehký krém, jinak je opravdu nepříjemné. Navíc má opravdu strašně silnou parfemaci, kterou jsem myslela že nedám a sérum nebudu dál používat. Dá se na to ale postupem časem zvyknout, pokud jste ale na vůně hodně citliví, ani sérum nezkoušejte, bylo by vám akorát zle.

Funkce je ale velmi dobrá, pleť je celý den vyživená, není napnutá a vypadá svěže. Znovu si ho už ale nepořídím, ta parfemace je více než nepříjemná, takže v budoucnu možná dojde na jiné...?





You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ooooch škoda tej vône, už som kukala na túto radu a rozmýšľala som ,že si ju celú kúpim, ale mne výrazné parfumacie v pleťových krémoch vadia :/.
    Súťaž o Syoss color refresher

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle recenze mi jde akorát vhod! :-) Zrovna včera jsem to sérum měla v ruce a dumala nad tím, jestli ho ze zvědavosti nepřihodit do košíku! Tak asi dobře, že jsem odolala :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, jsem ráda, že byla recenze užitečná :) Třeba najdeš nějaké lepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Recenzia veľmi pekná, vďaka ktorej som sa rozhodla toto sérum vyskúšať aj keď tiež ešte nespadám do vekovej kategórie 25+. Toto sérum je naozaj SKVELÉ! :-) Funkciu plní perfektne, nesúhlasím s recenziou s tým, že po aplikácií lepí - NIE NELEPÍ - ak si ho dáte primerané, dostatočné množstvo a nie viac ako treba, tak sa po aplikácií do úžasných cca 10 sekúnd vstrebe :-)Po aplikácií používam ešte zvláčňujúci denný krém od Nivei a vtedy je to TOP. Pleť je úžasne jemná a hladká na dotyk :-) Čo sa týka VôNE séra, priznávam, áno je dosť výrazná, ALE - vôňa nie je až tak nepríjemná ako napísala slečna v recenzii :-) intenzívnosť vône trvá cca 10 sekúnd, resp. dovtedy, kým sa sérum vstrebe do pleti čo sa dá vydržať, čo ja nepovažujem za mínus a rozhodne by som toto sérum kvôli vôni nepripisovala k tomu, aby som ho neodporúčala :-) takže ak máte zálusk a už dlhšie po ňom pokukujete, hor sa do toho, nebudete ľutovať :-) ODPORÚČAM všetkými desiatimi! :-)
    Hodnotenie: 10/10
    Kikuš.

    OdpovědětVymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images