Recenze - Gabriella Salvete PANORAMICO Curling řasenka

Od společnosti Gabriella Salvete mi přišla na testování jejich novinka - řasenka Panoramico Curling.Je to už v pořadí druhá řasenka z...



Od společnosti Gabriella Salvete mi přišla na testování jejich novinka - řasenka Panoramico Curling.Je to už v pořadí druhá řasenka z této řady.První byla řasenka Panoramico.Tyto dvě řasenky se liší tvarem kartáčku.Panoramico má klasické štětinky a kartáček má kónický tvar.Panoramico Curling má naproti tomu kartáček plastový se dvěma délkami štětinek a měla by natáčet řasy.



Balení řasenky mě nijak extra nezaujalo,je takové velké,černo-bílé,ale obalem se nelíčíme,to je pravda.


Ukázka kartáčku.Je výhoda,že má delší i kratší štětinky,delšími se dají udělat i díky lehoučce zahnutému tvaru krásné natočené řasy.Kratší jsou zase vhodné pro zachycení spodních řas.


Teď už ale k efektu.Jak jsem už psala, řasenka řasy opravdu hezky natočí,ale spíše je prodlouží než zahustí a pokud špičku opatrně neotřete před nanášením,řasy slepí.Pokud si potrpíte na pořádný objem,je dobré přemáznout řasy ještě nějakou řasenkou s velkým kartáčkem,nebo alespoň s obyčejnými štětinkami.


Celkově je tedy řasenka docela dobrá,ale moje TOP to asi nikdy nebude :)

You Might Also Like

0 komentářů

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images