Návštěva kosmetického salonu a první setkání s Mary Kay

Moji milí. Dlouho tu nebylo něco netradičního, tak jsem se rozhodla, že vám řeknu o své nedávné zkušenosti s návštěvou v kosmetickém st...


Moji milí. Dlouho tu nebylo něco netradičního, tak jsem se rozhodla, že vám řeknu o své nedávné zkušenosti s návštěvou v kosmetickém studiu a dojmy z kosmetiky značky Mary Kay, kterou jsem  nikdy předtím nezkoušela, ačkoliv jsem o ní slyšela.

A teď abych se dostala k tomu, jak to začalo.

Mladá paní vizážistka dala na Facebook požadavek, že hledá slečny nebo paní, které zajímá kosmetika a chtěly by se v tomhle směru realizovat. Je jasné, že mě nabídka zaujala a tak jsem si s paní domluvila sezení s tím, že mi poskytne bližší informace.

Když jsem studio našla, přivítala mě příjemně vyhlížející paní, upravená, krásná, tak nějak jsem si vizážistku představovala. Studio měla krásně zařízené, minimalisticky a čistě, nabídla mi něco k pití a začal náš rozhovor... Paní mě do ničeho nenutila, zeptala se na mojí péči o pleť, na dekorativní kosmetiku, vyplnila si o mě takový informační list. Paní mě odlíčila, nechala mě vyzkoušet odličovací produkty od Mary Kay, pak hydratační krém, což by bylo všechno fajn, vše bylo strašně příjemné. Co ale bylo horší, byl moment, kdy mě měla paní nalíčit. Nalíčila mě asi tak, že mi dala makeup (odstín jsem si musela určit sama) a korektor. Zapudrovala mi tvář a nanesla tvářenku. A to byl moment, kdy jsem začala mít pochyby.

Nanesla mi tvářenku od lícních kostí skoro až ke rtům, takže jsem vypadala jako by mě někdo namazal máslem, a nechal mě vleže projet šíleně úzkým hrubým potrubím a odřela jsem si celý obličej. Na rty jsem dostala lesk, což absolutně nesnáším, vůbec nejsem lesková, ale to paní nevěděla, dala jsem jí volnou ruku. Na oči mi dala světlý leský šampaň stín, který mi vytáhla až k obočí, není snad nutno dodávat že v konceptu s tím úplně nahým líčením to vypadalo dost podivně... jediné, z čeho jsem byla opravdu nadšená, byla nová řasenka Lash Intensity, která dělá překrásné řasy během chviličky, prodlouží, zahustí a neslepuje, což mě opravdu nadchlo.

Tím ta příjemnější část skončila, paní se změnila v obchodní dračici, u které hrozilo, že pokud odmítnu její nabídku, ukousne mi mojí nalíčenou-nenalíčenou hlavu.


Bylo mi řečeno, že pokud se chci o tohle odvětví zajímat, musím si pořídit sadu Mary Kay (nutno říct že se spoustou produktů, které by nevyhovovaly ani mě) za 3000 korun a pak se teprve můžeme bavit o nějaké spolupráci. Fakt, že bych musela pracovat s jednou jedinou značkou a ještě takovou, která mě zrovna nenadchla byl hlavním důvodem, proč jsem odmítla. Nebudu doporučovat něco, co, jak jsem později zjistila (k tomu se ještě dostaneme) není až taková pecka, že bych do toho musela dát tak velkou částku. Možná budete namítat, že do začátku se něco investovat musí, ale pokud jsou to produkty, které mě moc nepřesvědčily, nevidím důvod, proč to dělat. A navíc, monobrand mě zrovna dvakrát neláká.

Druhým důvodem byly vizážistčiny dovednosti, které, jak měly napovídat četné certifikáty, by měly být snad přímo dechberoucí a měly mě něčím nadchnout. Narovinu si ale řekněme, že kreativitu jsem u ní zcela postrádala, ve finále jsem vypadala, že jsem zaspala a neměla na sebe čas, hodila jsem na sebe řasenku, projela už zmiňovaným potrubím a tím jsem dojela až do práce, kde se mi za 5 hodin stíny (nebo to co se jako stíny prezentovalo), slily. Nehledě na to, že moje kolegyně mi samy řekly, že dnes vypadám "nějak divně". A to dřív, než jsem jim něco stačila sama říct. Takže si myslím, že od této paní vizážistky by mi kurzy líčení moc nedaly.

Třetím důvodem byla až nepříjemná dravost paní vizážistky a její názor, že cokoliv, co není od Mary Kay, je špatné, nevyhovující, pleť ničící. Nutno říct, že péče byla fajn, a krém od MK byl neskutečně příjemný.. ale zbytek dělal stejnou službu, jako jiné značky z drogerie. Snaha paní mě přesvědčit, že nic jiného než tuto značku není normální používat a vidina toho, že budu podobně jako ona 11 let používat jednu jedinou značku mi připadala nudná až smutná a do podobné věci jsem se nehodlala nechat nutit.

Tahle zkušenost tedy nebyla z těch nejpříjemnějších, ale jsem ráda, že jsem to zkusila, kdybych to ani nezkusila, asi bych si to vyčítala.

Tímhle článkem nechci nijak pomluvit Mary Kay, že je špatná, nebo podobně, ale mě prostě nesedla, vám klidně může.


Zkusili jste někdy Mary Kay? Navštívili jste už nějaké kosmetické studio a jaké s tím máte zkušenosti?

You Might Also Like

11 komentářů

  1. U Mary Kay jsem také byla a mám stejnou zkušenost jako ty. Paní jsou vždy příjemné, ale je to jako přes kopírak u všech zastupitelek této značky. Nechci křivdit všem, ale bohužel s profi vizážitkou jsem se nesetkala u značky Mary Kay. Startovací balíček si může koupit každá a dělat ze sebe vizážistku. Jenže vizážistika není jen o prodávání produktů, ale má pomoci dělat lidi krásné a podtrhnout jejich přednosti :) Pokud se chceš věnovat tomuto krásnému oboru tak je lepší investovat do profi kurzu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím, paní by mě asi mnoho nového nenaučila, připadalo mi to jako obyčejná katalogová masírka a prodej produktů, spíš než nějaké učení novým věcem :)

      Vymazat
  2. Také jsem se hodinky zúčastnila a paní mě nalákala na vizážistický kurz. Byla jsem nadšená, přípravky mi seděly, tak jsem si kufr koupila. Nadšeně jsem se vrhla do víru MK, ale prostě nejsem dravý typ člověk. Prodeje moc nešly, na kurz jsem se dostala až za strašně dlouho, byl dobrý, ale stejně si teď říkám, že dobrá zkušenost ale znovu bych to nepodstoupila. Po uvedení do MK jsem zrušila kurz v Praze na který jsem již byla přihlášena, abych se mohla zúčastnit levnějšího u nich. Nakonec kurz stál o 400 víc než ten co jsem měla zakoupený a navíc, jsme líčily jen MK věcmi a ještě k tomu jsme je musely mít všechny koupené vlastní. Postupem času si mi cela energie a pozitivní nálada kolem firmy strašně omrzela, přestala jsem dělat poradenství a už se věnuji jen vizážistice, která mě baví a s produkty které mi vyhovují :) Kdybych do toho tak po hlavě neskočila, ušetřila bych si spoustu peněz, které mi teď leží v šuplíku :( Produkty stále používám, jsou příjemné na pleť a i některé věci z dekorativky jsou super, to jo. Jen ta společnost mi nesedla :/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem od Mary Kay několik produktů vyzkoušela a něco jsem si oblíbila a něco zase ne. Většinou si objednávám tyhle produkty přes net. Myslím si,že spousta těchto kosmetických poradkyn akorát kazí pověst firmy...

    OdpovědětVymazat
  4. Me zrovna jedna psala na insta, ze si koupim balicek jen za 126€ misto 400€

    OdpovědětVymazat
  5. Jednou jsem se od jedne takove pani nechala nalicit abych vyzkousela Mary kay znacku a vysla jsem ven jako klaun. Fialovo ruzove stiny protahle presne jak rikas az k oboci...vypadalo to jak monokl. Lesk ba rty ktery nemam rada. Korektor mi dala az po mineralnim makeupu. Bronzer tmavy
    A po ukonceni mi nutila produkty ktere si chci koupit. Nic jsem si nekoupila a pani mi obcas vola doted jestli si chci neco objednat s to uz budou skor dva roky. MK nikdy vic;) je to predrazena ne moc kvalitni kosmetika.

    OdpovědětVymazat
  6. zaujímavé :) takúto skúsenosť žiaľ počujem o MK dosť často. Ja som sa vlastne ku kozmetike dostala vďaka tejto firme, bolo mi povedané, že vyrieši moje akné a tak som si kúpila kufor a začala chodiť na ich stretnutia a školy líčenia. Akné mi táto kozmetika nevyriešila, no prebudila vo mne lásku k líčeniu. Chodila som vtedy každý týždeň na školy líčenia, kde som makeup skúšala niekoľko mesiacov na sebe, potom aj na iných. A stále to nebolo ono, dosť mi pomohol až jeden nezávislý kurz, kde som pochopila, že v MK funguje jedna možno dve techniky líčenia, ktoré nie sú lichotivé každému ročníku či typu tváre. Začala som sa teda obzerať po iných značkách a objavila čaro beauty vlogeriek. Z MK stále používam niektoré veci, ktoré nie sú zlé, ale objednávam si sama cca raz ročne a nezúčastňujem sa už žiadnych ich akcií. Presne ako píšeš, nesedí mi typ ponúkania a používania iba jednej značky, keď má toľko medzier a žiaľ najmä v dekoračke. Z tej stojí za zmienku makeup a minerálny makeup, ktoré sú skutočne dobré a videla som, že ich používajú mnohé nezávislé vizážistky. Pleťová kozmetika je dobrá, nie však každému sedí - ako každá iná.
    Zhodou okolností som akurát dnes publikovala líčenie s Mary Kay :D

    Líčenie s jednou značkou: Mary Kay

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je dobře, že to u Tebe mělo i takový fajn vedlejší efekt.. Mě asi prostě monobrand nikdy brát nebude, nedokážu tvořit jen s jednou značkou, nebavilo by mě to :)

      Vymazat
  7. Tak to musela být vážně nepříjemná zkušenost a za takové peníze tedy, málo muziky.. Sama jeden produkt MK mám a nejsem z něj odvařená.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Konkrétně Mary Kay produkty jsou předražený chemický hnus plný ropy a jejích derivátů, tady se o kvalitě opravdu nedá mluvit. Prodejkyně/vizážistky/nebo co to má ksakru být neumí vůbec líčit, nechala jsem se zlanařit jednou známou na líčení, hrůza, jako ty! Akorát ta moje byla až moc kreativní a pokoušela se o kouřovky a já docházela s každým okem jiným, takže jsem ještě v tramvaji vzala vlhčené ubrousky (původně na ruce) a oči si musela utřít, o naprosto nevhodném odstínu MU raději pomlčím. Chování poradkyň hraničí s vymytím mozku zákazníkovi, tak jak ho na školeních vymyli jim. Co se týče dekorativky, hrůza a děs kvalitou, vyhrála jsem na netu jejich mini řasenku a ta hrůza se obtiskávala už po 2 hodinách a já vypadala jako panda. Mary Kay nechci ani zadarmo, nedej bože jim za ty šmejdy ještě platit!

    OdpovědětVymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images