Pantene Keratin Repair Oil

Jelikož jsem hlava tvrdá a každou chvilku mě moje vlasy začnou nudit a ač jsem se zařekla, že už odbarvovač ani nepotkají, barvila jsem...


Jelikož jsem hlava tvrdá a každou chvilku mě moje vlasy začnou nudit a ač jsem se zařekla, že už odbarvovač ani nepotkají, barvila jsem si je natmavo tak dlouho, že mi začala tmavěhnědá chytat do černa a já vypadala pomalu jako smrtka (není se co divit, když jsem taková bledule).Chěla jsem dosáhnout opravdu tmavěhnědých vlasů a tak jsem sáhla po odbarvovači a teprve potom jsem si vlasy na tmavohnědo obarvila.

Barva mi sice konečně chytla tak, jak jsem si přála, ale vlasy jsem si odbarvením tak vysušila, že se mi začaly třepit a lámat.Tak přišlo na řadu ostříhání a hned potom starost o následnou péči.Slyšela jsem hodně chvály na různé oleje na vlasy, tak jsem se vydala do krámu nějaký opatřit a vyzkoušet, jestli opravdu funguje.Olejů měli spoustu v několika cenových skupinách i o různých objemech.

Do oka mi padl tenhle od Pantene s vitamínem E, který je bezoplachový.Už jsem měla jejich intenzivní reparační sprej (mimochodem, ten se objeví v nadcházejícím Spotřebovánu) a byla jsem s ním moc spokojená.Tak jsem se rozhodla, že dám tomuto olejíčku šanci.

Popravdě, moc jsem od něj nečekala, nikdy jsem olej na vlasy nepoužívala.Dá se použít na umyté vysušené vlasy do délek a na konečky, nebo já jej používám na suché vlasy jen na konečky, protože si vlasy často žehlím.A byla jsem příjemně překvapená.

Vůně a konzistence jsou skvělé,stačí malé množství produktu na poměrně velké množství vlasů.Vlasy jsou po něm krásně hebké, jemné a olejíček se rychle vstřebává.Navíc vlasy provoní, takže je aplikace moc příjemná.Jen bych ho nedoporučovala dávat ke kořínkům a velké množství, vlasy by po něm byly hodně mastné.Jinak ale naprostá spokojenost,za mě určitě ano.

Používáte oleje na vlasy? Jaké a jaké s nimi máte zkušenosti? :)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj! Chcela som sa ťa spýtať je pravda že keď si dáš moc tohoto olejčeka tak že ti môže vzblknuť vlasy? Alebo je to hovadina? ����

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tím že si dáš více oleje na vlasy se Ti vlasy opravdu nevznítí. :))

      Vymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images