Ze života hubeňourky

Dnes a denně se setkávám s tím, jak se lidi poměřují co se vzhledu týče. A nejvíc se to točí samozřejmě okolo váhy. "Panebože ta j...



Dnes a denně se setkávám s tím, jak se lidi poměřují co se vzhledu týče. A nejvíc se to točí samozřejmě okolo váhy. "Panebože ta je tlustá"," Ježiši, ta nemá vůbec soudnost," "Nepřibrala zase?"

Málokdo už se ale pozastaví nad tím, co slýcháme my, které máme okolo padesáti kilo. Nechci si absolutně stěžovat, se svou postavou jsem vcelku spokojená a smířená ale když slyším věty jako "Nažer se" tak věřte nebo ne, jako poklonu to prostě brát nejde. Dřív mě takovéhle a podobné věty o Somálcích a tak dál mrzely a trápily, ale časem jsem se naučila své tělo mít ráda a když je třeba, tak na něm i pracovat. Je to přece jen MOJE tělo.

Moje váha se pohybuje okolo 50-53 kg při 160 centimetrech. Nikdy jsem nebyla holka co by měla nějak extra tvary, jediné co mi pánbůh nadělil je zadek. Prsa zůstala někde u svatého Petra, což mě dneska už netrápí, ale dřív mě stíhaly věty typu: "Plochodrážko" nebo "Kdy má přistávat to letadlo?".. Nikdy mě to ale nemrzelo natolik, abych si hrudník vycpávala vším možným co bych doma našla. Navíc kdo potřebuje velká prsa? Nikdo.

S tím souvisí postava.Holka která je hubená nikdy nebude mít velká prsa. Existují výjimky, ale málokdy je to dar přírody a pokud není, není to nic co by podle mě stálo za nějaký obdiv. Pokud slečně plastika pomůže, proč ne. Ale všeho s mírou.

Hodně lidí kroutí hlavou taky nad tím, že si občas zacvičím a pokud sním menší porci, než by považovali za správné, abych se trochu "zaoblila", hned jsem za tu, která drží dietu...




DIETA? Fuj, co to je za sprostý slovo...?

Naordinujte mi dietu a za týden jsem na onom světě.

Miluju jídlo, ale nenaložím si ho vagon jen kvůli tomu, aby lidi měli v dušičkách pokoj a mě bylo akorát tak zle.

Tady nejde vůbec o to, jakou máte postavu. Někdo ji máme štíhlejší, někdo s tvary, ale to vůbec neodráží naší osobnost. Jde přece o to, jací jsme uvnitř, jaké plány a sny máme, a co nás dělá šťastnými bez ohledu na to, jestli se to okolí líbí nebo ne.

Mějte se rádi a neřešte názor ostatních.


....a vůbec, jdu si dát čokoládu.

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Největší paradox je, že známá považovala za normální mi říkat přesně tohle, co píšeš. Abych se konečně nažrala, že určitě držím dietu, nebo že jsem anorektička. A nepřišlo jí na tom vůbec nic zvláštního. Někde jsem to tuším už zmiňovala a psala v komentáři :-) Přitom ona sama měla nejenže nadváhu - byla vyloženě obézní. Neumím si představit, že bych za ní přišla a místo pozdravu prohodila jen tak mimochodem "přestaň konečně žrát, jsi tlustá jako prase a prdel se ti nevejde do futer".
    Hodně lidí si neuvědomuje, že hlášky "nažer se" a "vychrtlino" jsou naprosto stejného ražení a uráží úplně stejně, jako výše uvedené "postřehy" o obezitě... :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidé by si měli uvědomit, že každý je jiný a neřešit tolik to, jak kdo vypadá :)

      Vymazat
    2. Pokud měla takovéhle kecy, tak bych jí to klidně vpálila :) Mě od dětsví opakovali, že jsem tlustá a já se kolik let nezvládla svléknout ani do plavek. V dospělosti se mi povedlo zhubnout, každý mi chválí, ale!! můj táta si stejně neodpustí poznámku, že sice sem hezky hubená, ale zadek bych měla shodit. Některý lidi si najdou cokoliv :)

      Vymazat
  2. Hezký článek:) Tohle moc dobře znám. A nejhorší na tom je, že ti dotyční "odborníci" na moji váhu (i když mě vidí poprvé v životě) cítí oprávnění můj vzhled okomentovat a upozornit mě, že jsem strašně vychrtlá a ať se konečně nažeru. Když sedím u stolu kde je více lidí, málokdy se mi stane, abych se mohla najíst bez debilních keců okolo. A jak píše Bebe, nejvíce připomínek mají ti, kteří se řadí do kategorie "obézní". Nikdy jsem nebyla holka krev a mlíko, mám postavu jakou mám a neřeším ji. Na rozdíl od jiných....

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle slýchám doslova denně. Akorát to mám trochu jinak - patřím mezi ty výjimky s prsama :D Ale zadek nemám žádný. Zvláštní je, že obézním lidem nikdo do očí neřekne, že jsou obézní, protože je to docela netaktní věc. Naopak když je někdo hubený, tak to všem přijde normální a v pohodě. A jak jsi psala, odmítám si toho naložit vagón, jen aby se těm lidem ulevilo. Moc hezký článek. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já nikdy třeba nějaký tlouštík nebyla, měla jsem 63 kg na 183 cm. Jop, zní to jako šílená anorexie, ale jsem holt vytáhlá. No a pak jsem se začala hýbat, posilovat, plavat a omezila příjem cukru a přesedlala na zdravější kuchyni. Ne ve smyslu diety, ale ve smyslu, že místo dvou bílých housek si dám dvě celozrnné, že si nedám dort na večer, ale dám si kus ráno, že si místo štáfličky mléčný čokolády dám prostě tu tmavou třeba bez plamáče, rozumíme že... Jenže pak slýchat ty kecy babiček a příbuznejch, že jsem určitě anorektička na dietě - jako vážně? To, že nežeru bůček s knedlikem a zelím k večeři je asi totiž hroznej prohřešek proti zdraví. Jo, takovej libovej stejček bych si dala, ale to moji prarodiče nejsou schopní pochopit. A můj obézní strejda? To jsou teprve řeči. Jenže já na rozdíl od něj nemusím dodržovat krabičkovou dietu, nemám zdravotní problémy a když sním na narozeninový oslavě kusanec dortu, s klidem vím, že si to člověk prostě dopřát může. Ale přesně jak píšeš - říct těm lidem: "Ty jsi tak hubená!!!!! Tragedie..." "No jo, a ty zas přibrala, to sis musela koupit o velikost větší džíny?" to by byl oheň na střeše. :D A nejlepší jsou pak moje kaamrádky, kdy mi holka, co má výčitky z kopečku zmrzliny říká, že mám určitě problém. -_-

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně můj problém, od malička jsem hubená, ve svých 20 letech vážím 44 Kg ale prostě neměřím ani 160 cm, takže to neni tak hrozný, znám hubenější lidi a jím jak totální prasátko, takže mě opravdu unavují kecy "najez se dyt si ještě hubenější" když sem zrovna nabrala kilo což je pro mě boj na celej rok, něco přibrat protože mám rychlej metabolismus.. A nejvíc mě baví jak po mě pomalu ječí at necvičím že už jsem strašně hubená, ale já necvičím abych zhubla, ale abych si zpevnila postavu a nabrala svalovou hmotu a někdo kdo je oplácanější mě pak poučuje přitom neví nic o zdravé stravě a cpe se tlačenkama, ale samozřejmě ví všechno nejlíp.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, moc zajimavý článek. Mohl by tě zajímat tento článek, který dělala blogerka Tereza z Brna. :-) hodně štěstí. http://terezakoukalova.cz/category/rozhovory/

    OdpovědětVymazat
  7. Konečne niekto, kto má rovnaký problém, myslela som, že je nás minimum. Lebo každý sa oháňa len tým, ako sú kritizovaní obéznejší ľudia a že ich nemáme súdiť podľa toho, ako vyzerajú. Ale to, že práve tí obéznejší nadávajú nám, že sme špageta, že máme viac jesť a prečo preboha cvičíme... to je v poriadku... Obzvlášť my, čo sme nízke. Presne o tomto inak píšem aj ja, mrkni 17. bod. :)
    http://feeling-hoppy.blogspot.com/2016/03/som-priblizne-153cm-vysoka-tieto.html

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkný článek a pravdivý :-) kolikrát jsem už slyšela "jdi se najíst, si hubená jak lunt" apod... ach jo, ach jo...

    OdpovědětVymazat
  9. Sama jsem si prošla obdobím, kdy jsem mela 46 kilo na 163cm a bylo to příšerné. V tu dobu jsem se snažila jíst zdravě a jednou když jsem stala u regálu s obecnými vlockami, přistoupila ku mně starší dáma s tím, abych raději šla k sladkostem. Vím, že to myslela jenom s humorem, ale v tu chvíli mi bylo docela na nic... Teď mám o deset kilo více, jsem trochu při těle a jsem mnohem šťastnější :)

    OdpovědětVymazat
  10. Závidím. Já vždycky chtěla být drobnou vílou. Namísto toho jsem prdelatá, co jsem vegetariánka, přibrala jsem asi pět kilo, takže mi trošku leze špíček, ale prsa mám taková, že áčka jsou mi malá a béčka velká. No, jsem se sebou spokojená, to každopádně, prdelka mi sluší, ale pas by potřeboval trošku zápřah. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně řečeno. Mně byly naděleny boky, zadek... Měřím 165 cm, vážím o něco víc než ty. Každopádně cvičím a učím se mít ráda. Je fajn, že to bereš takhle. A máš pravdu, tělo neodráží osobnost. Každý je nějaký a je důležitý příjmout se! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images