Podzimní TAG

Máme tu konečně podzim, moje nejoblíbenější roční období a já jsem se rozhodla pro podzimní tag.Obsahuje 10 otázek. Dáme se do toho... ...


Máme tu konečně podzim, moje nejoblíbenější roční období a já jsem se rozhodla pro podzimní tag.Obsahuje 10 otázek. Dáme se do toho...

1. Co se Ti na podzimu líbí?


Nejvíc se mi líbí, že už pominuly ty šílená letní vedra a že za chvilku bude padat listí.Ta barevnost mě fascinuje každý rok a nemůžu se jí nabažit.

2. Čaj, káva, nebo horká čokoláda?

Vždy to, na co mám zrovna chuť a náladu... většinou v tomhle studeném počasí vyhraje pořádný hrnek čaje.

3. Jaká je tvá nejoblíbenější podzimní vzpomínka?


Tak to vím naprosto přesně. Když jsem byla malá, hrozně ráda jsem si stavěla ze spadaného listí pořádnou hromadu a pak jsem do ní, i s naším psem skákala. Pes si to užíval minimálně tak moc jako já.

4. Oblíbená podzimní činnost?


Podle toho, jaké je venku počasí. Pokud je venku opravdu velká zima a třeba prší, tak si zalezu s knížkou pod deku a dám si velké kakao.Když jenom fouká, ráda se procházím v napadaném listí, vyrazím jen tak na procházku.

5. Oblíbený podzimní kousek z tvého šatníku?


Určitě nějaký kruhový šátek. Ráda je nosím pro to, jak jsou praktické, jenom omotám okolo krku a nemusím se bát že mi bude někde něco trčet a budu ho muset pořád upravovat. Navíc krásně zahřejí a vypadají dobře.

6. Oblíbená podzimní barva?


Odstíny vínové a fialové asi vedou, pak hnědé zemité tóny a barvy spadaného listí.Taková klasika.

7. Oblíbený horor/film s Halloweenskou tématikou?

 Halloween. V tenhle den má tenhle horor přednost :))

8. Které knihy si chceš o tomto podzimu přečíst?


Vlastně ještě nevím... to mi připomíná, že bych měla zajít do knihovny... 

9. Oblíbená podzimní TV show?

Seriál Přátelé nic nepřekoná. Ani na podzim.

10. Která písnička tě zaručeně dostane do podzimní nálady?


Dog is Dead - Teenage Daughter


Zdroj: http://damn-girl.pise.cz/800-podzimni-tag.html


You Might Also Like

3 komentářů

  1. Super Tag. :-)

    http://style-makeup-tips.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké. Já podzim miluji :) U mě teď vede tato písnička, taková k tomuhle počasí ideální :) https://www.youtube.com/watch?v=PVjiKRfKpPI

    OdpovědětVymazat
  3. ó, áno, milujem jeseň a aj tento tag! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images