Svatý Grál: Dermacol Ultra Black Dipliner

Myslím,že jsem dospěla do fáze,kdy jsem prozatím našla pro sebe dokonalé černé linky.Vyzkoušela jsem nespočet různých typů linek v peru,g...


Myslím,že jsem dospěla do fáze,kdy jsem prozatím našla pro sebe dokonalé černé linky.Vyzkoušela jsem nespočet různých typů linek v peru,gelových,krémových apod. ale žádné mi úplně nevyhovovaly.Dermacol nejspíše moje prosby vyslyšel a já je našla :)


Linky mají krátký pevný hrot na konci do špičky,kterým se dá nakreslit silná i tenká linka (obrázek níže) a  který mi vyhovuje mnohem více než dlouhé,které se po čase zlomí a potom už nekreslí.Balení je malé, skladné, na cestování ideální a pokud máte v linkách aspoň malinko cviku,nakreslíte ji raz dva :)


Za mě jsou linky výborné a pokud chcete černočernou linku,která drží celý den a je cenově dostupná (cca 100,-) tak jí můžu určitě doporučit.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Taky ji mám moc ráda a hrozně mě fascinuje, že ji používám od října a teď (v dubnu) stále barví jako nová. Spotřeba barvy je asi minimální a ani nevysychá, takže super! A je opravdu krásně černá, já obešla tenkrát všechny stojany v DM a dělala si na ruku linku všemi produkty, co se dalo, a tato vyhrála jako nejčernější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to v té drogerce takhle dělala :) a tahle z toho vyšla nejlíp.

      Vymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images