Makeup Revolution London - Iconic 3

Značka Makeup Revolution před nedávnem přišla do České republiky a zažila obrovský boom.Není se čemu divit, značka má kvalitní produkty...


Značka Makeup Revolution před nedávnem přišla do České republiky a zažila obrovský boom.Není se čemu divit, značka má kvalitní produkty za přijatelné ceny a těší se velké oblibě.Po Flawless paletce, ( recenze ZDE ) se podíváme na paletku Iconic 3, která má být dupe (napodobenina) Naked 3 od Urban Decay. Srovnat je nemůžu, Naked 3 nevlastním, ale podle fotek jsou si odstíny podobné.


Jak můžete vidět, odstíny jsou laděny dorůžova. Najdete v ní jak matné, tak třpytivé barvy a jsou vhodné na každodenní nošení. Stíny jsou poměrně dobře pigmentované, ale ty matné jsou na tom o něco hůř.Určitě bych doporučila dávat pod ně bázi, jinak celý den nevydrží a na mastnějších víčkách se slijí do nevzhledných linek. Jinak jsou odstíny velmi dobře kombinovatelné, uděláte s nimi jak jemné denní, tak i večerní líčení. S cenou do svou stovek a nabídkou Makeup Revolution v drogeriích Rossmann je to dobře dostupná paletka.Jestli ale nejste na růžové tóny, zkuste Iconic 1 nebo Iconic 2, které se také odstíny podobají slavným dřívějším Naked paletkám.

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Já mám od nich matnou a je super, možná i lepší než Naked Basics :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka vypadá suprově, už několikrát jsem si říkala, že si ji musím pořídit :)

    Evolution of smooth

    OdpovědětVymazat
  3. Zbožňuji oční stíny, paletky a hrozně se mi líbí, když si holky umí dokonale vystínovat oči. Dříve jsem měla na tuhle paletku také zálusk, ale poté jsem vyhrála paletku od Sleek, po které jsem také dlouho toužila. :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Zbožňuji oční stíny, paletky a hrozně se mi líbí, když si holky umí dokonale vystínovat oči. Dříve jsem měla na tuhle paletku také zálusk, ale poté jsem vyhrála paletku od Sleek, po které jsem také dlouho toužila. :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Pořád jsem se pro tuhle značku nijak nenadchla, ale tyhle stíny vypadají fakt hezky. Asi to bude tím, že trojka naked se mi líbila nejvíc. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka vypadá krásně a Nakedce jako by z oka vypadla :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně do těch dvou matných starorůžových jsem se naprosto zamilovala :)

      Vymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images