Blogeři jako kult aneb kdo nebloguje není Čech?

zdroj Blogeři a blogerky se poslední dobou stávají čím dál více vyhledávanou skupinou. Možná si říkáte, že si pod sebou tímhle článek...


Blogeři a blogerky se poslední dobou stávají čím dál více vyhledávanou skupinou. Možná si říkáte, že si pod sebou tímhle článek doslova podřezávám větev, ale nedalo mi to o tomto jevu nenapsat... Podle mého je sice fajn propagovat lidi, kteří dělají něco pro své čtenáře (nebo u youtuberů sledovatele), a je hezké že se jim začíná dostávat trochu pozornosti z řad médií obecně, ale řekněme si narovinu, tahle aktivita vždy byla a bude hlavní doménou internetu. 

Bude to taky možná vypadat tak, že jsem prostě závistivá blogerka, co jí jejích pár věrných nestačí a snaží se shazovat práci těch, co tu byli dávno před ní a jako pokrytecký čecháček, který si kydáním špíny na ty "slavnější" chce udělat reklamu a vlézt čtenářům s prominutím do zadku.

Tak to ale není, jako spousta méně známých blogerek jsem i já tu inspiraci k psaní získala sledováním jiných blogů a můj zápal pro kosmetiku není vlastností se kterou jsem se narodila.Sledováním ostatních mě začalo tohle téma zajímat více než spousta jiných věcí a ráda se tomu věnuju, zvlášť, když se mé články líbí i jiným lidem a mů zápal pro tohle téma se odráží v čtenářovým zaujetím při čtení něčeho, co tvořím proto, že mě to nesmírně baví.

Dříve bylo na youtube a na blozích s kosmetickou tématikou jen pár lidí, kteří se tomuhle tématu věnovali. Nebudu jmenovat, všichni je známe. Poslední dobou ale začaly i různé časopisy "nadbíhat" blogerům a blogerkám, o kterých lidé už většinou slyšeli a dělají s nimi rozhovory a různé promo akce. Budiž jim to přáno, za svoji skvělou práci si zaslouží uznání, ale když je slovo "blogerka" v České republice skloňované poslední dobou častěji než třeba právě slovo "Česko", nevěstí to nic dobrého a nemůžu se zbavit pocitu, že se časopisy přiživují na blogeří "slávě" a zvyšují si tím poptávku po jejich tisku.

Tohle by ještě nebylo to nejhorší, ale mě připadá že co výtisk časopisu, to ty samé otázky. "Odkdy bloguješ/natáčíš?", "Proč to děláš?", "Máš za to peníze?", "Kolik?"
myslím, že běžný člověk už to někde četl, nebo od toho je taky hodně oblíbený "ASK" blogerek a youtuberek. Nic by se nemělo přehánět...

Jaký máte na tento trend názor? Podělte se se mnou v komentářích.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Máš asi pravdu, že jsou těchto rozhovorů s blogerkami plné časopisy, i mně to tak někdy připadá, ale nějak mě tím ten časopis neláká, ani mě to nebaví číst. :D Ale je to třeba tím, že jsem pragmatik, zajímá mě kosmetika a mám ráda informace o kosmetice, v podstatě mi je tak nějak jedno, kdy blogerka s blogem začla a proč a jestli tím vydělává nebo ne. :) Proto nečtu a hlavně ani sama nedělám TAGY, to není to, co mě zajímá a jelikož těch blogů a youtube kanálů sleduji hodně, nemám už v podstatě čas číst si informace ze zákoutí. :) Tak asi tak.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images