Spotřebováno 5

Krásnou jarní sobotu! Venku je sice dost zamračeno, ale jinak pěkně, než vyrazíme ven užívat víkend, dáme si Spotřebováno, v pořadí už páté...

Krásnou jarní sobotu! Venku je sice dost zamračeno, ale jinak pěkně, než vyrazíme ven užívat víkend, dáme si Spotřebováno, v pořadí už páté.

Spotřebovávám docela rychle, budou tady jak věci, které u mě vidíte pokaždé, tak i takové, o kterých jsem se na blogu ještě nikdy nezmínila a u těch se třeba i víc rozepíšu, bude se klasicky jednat o soubor takových "minirecenzí", které vám třeba pomůžou a inspirují ke koupi nových zajímavých produktů. Co ale sedělo mě, nemusí vyhovovat vám, přesto budu moc ráda, pokud mi dáte v komentářích vědět, jestli jste nějaký z těchto produktů měli / nebo máte a jak jste s tím spokojeni :)


Začneme barvou na vlasy, tohle je Prodigy od firmy L´oréal v novém odstínu 4.15 Sienna / Ledová čokoládová. Barva je bez amoniaku, k téhle řadě jsem se vrátila po pár letech, kdy jsem kdysi asi třikrát použila odstín hnědočerný. Barva se příjemně nanáší, neštípe v očích ani nedráždí pokožku, odstín vypadá přirozeně, nedělá efekt helmy. Jsem s ní docela spokojená.


Další z věcí, která mi sedla, ale nebyl to až takový trhák, abych si jí koupila znovu byl velký sprcháč od Avonu z řady Senses, Andalusian Bliss, který měl vonět po granátovém jablku a mandlích... ta vůně byla příjemná, ale granátové jablko jsem v něm rozhodně necítila a mandle to potkalo spíš jen letmo. Byl ale krásně krémový, což jsem při mytí ocenila.



Oblíbencem přes zimu byl tenhle krém na nohy od Baley s hřejivým efektem.Měl se nanést a pak na nohy dát bavlněné ponožky, čímž se aktivovaly látky pro zahřívání pokožky. Jednou jsem to ale s vrstvičkou přehnala a připadala jsem si jako bych chodila po rozpáleném topení... takže na zimu super, ale nesmí se to s ním přehnat.



O Balea sprcháčích už toho bylo řečeno mraky, takže se nebudu moc rozepisovat, tenhle měl hezkou vůni ibišku a nektarinky, která ale na těle po umytí moc dlouho nevydržela a od těchhle gelů moc nečekejte žádnou velkou hydrataci. Za tu cenu (25 kč) byl v pohodě.





Šampon od Baley na objem se zdál zpočátku fajn, objem dělal opravdu krásný, po čase ale moje vlasy začal příšerně vysušovat. Znovu už si ho nekoupím.




Čistič štětců od Ebelin je moje stálice, perfektně je zbaví všech pigmentů a zbytků kosmetiky, mám doma další balení.Nutno říct, že skoro vypotřebované.. měli by ho dělat aspoň v litrovce.


Sérum Skin Perfection od L´oréalu nebylo špatné, zezačátku mi vonělo trochu "pánsky" ale jakmile jsem si zvykla, oblíbila jsem si ho. Dělá krásnou pleť a nelepí.


O séru od Alverde se dozvíte víc v samostatném článku TADY.


Tmavě modré linky od Avonu byly úplný propadák a po trojím vyzkoušení letěly do koše. Příšerně šmouhovatěly, byly špatně pigmentované a nebylo možné udělat celistvou linku. (Linky SuperShock 
odstín Shimmering Sapphire), nedoporučuju.


Báze od Catrice mým mastným víčkám nepomohla prodloužit výdrž stínů absolutně vůbec. Pro sušší pleť si ale myslím, že by mohla posloužit dobře.


Korekční pero od Essence na odstranění přetáhnutého laku bylo fajn, jen je třeba občas hrot očistit a napustit ho odlakovačem vložením špičky do odlakovače. Potom tak rychle nevyschne.


Poslední věcí je řasenka The Miaoww Look od Miss sporty, která má fajn plastový kartáček, dělá krásné natočené řasy (spíš prodlouží než zahustí), ale přijde mi, že ta první co jsem měla nebyla tak mokrá jako tahle.


Co jste spotřebovali za poslední dobu vy? :)

You Might Also Like

0 komentářů

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images