FREEDOM Jewels & Riches paletka

Pokud sledujete blogosféru, určitě vám neunikl boom okolo značky Makeup Revolution. A myslím že si ho tahle značka zasloužila, protože...



Pokud sledujete blogosféru, určitě vám neunikl boom okolo značky Makeup Revolution. A myslím že si ho tahle značka zasloužila, protože krom rtěnek, které mě nenadchly a proto jsem si ani žádnou nepořizovala, bych mohla říct, že se na kosmetickém trhu objevilo něco co má nápad, je cenově dostupné a kvalitou svými (některými) produkty může směle konkurovat dražším značkám.

Makeup Revolution se dostala do drogerií Rossmann představila i svou podznačku I <3 MAKEUP. Dalším drogerkovým krokem vpřed bylo uvedení další podznačky pro změnu do drogerií Teta a tou je značka FREEDOM.

Značka FREEDOM je podobná Makeup Revolution s tím, že její koncept je veden spíše jako "profesionální kosmetika" a je také určena pro vizážisty. Ceny jsou ale srovnatelné s Makeup Revolution.

Veskrze jsou produkty dost podobné, několik produktů jsem si pořídila a začneme recenzí té největší paletky.

FREEDOM má dvě paletky s 32 stíny. Innocent Collection a Jewels & Riches Collection. Innocent je spíš nude na každodenní nošení, Jewels & Riches, kterou jsem si pořídila já obsahuje stíny výraznější.


Výdrž stínů je pěkná, ale co mě naštvalo je, že některé stíny jsou úplně stejné. Nechápu, k čemu jsou v jedné paletce dvě matné černé a dva stíny fialové se třpytkami.. navíc některé stíny jako Asset nejsou vůbec vidět.


Pigmentace taky není u všech stínů stejná, některé jsou pigmentované neskutečně, některé na víčku ani neuvidíte. A třpytkaté při nanášení štětcem dost opadávají, takže je začít líčení očima.






.... jak je vidět poslední řada obsahuje ty největší poklady. :)


Líbí se vám paletka? Troufli byste si na takovéhle barvičky?

You Might Also Like

1 komentářů

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images