Oblíbenci - Březen 2015

Březen byl hlavně ve znamení péče o pokožku a nude odstínech.Nějak jsem neměla náladu na barvy,já jí vlastně neměla skoro na nic :D Pad...


Březen byl hlavně ve znamení péče o pokožku a nude odstínech.Nějak jsem neměla náladu na barvy,já jí vlastně neměla skoro na nic :D Padla na mě jarní únava a takový trošku splín z toho proměnlivého počasí.Ale i tak se pár oblíbenců našlo :)

Alverde tělové máslo s vůní skořice



 Jelikož po zimě moje pokožka dostala dost zabrat a jsem jako sušenkaAlverde máslo ze zimní edice krásně hydratuje,nedráždí ani citlivou pleť a za mě moc hezky voní.Pokud vás Alverde zaujalo,určitě si je v DM očichejte,hodně lidem jejich parfemace nevoní. :)
, potřebovala jsem tělo promazávat.

Essence eyebrow stylist set



















Ano, vím že jsem psala, že jsem přestala tenhle set na obočí používat, ale vrátila jsem se k němu.Používám ten tmavší stín a jsem s ním naprosto spokojená.Omluvte vzhled balení,ale už ho mám nějaký ten pátek,tak je trochu "jeté" :))

Rtěnka NYC v odstínu 449 Satin mauve

























NYC má mezi svými rtěnkami novinku a to rtěnky se stanénovo-matným finišem.Mým oblíbencem se stal odstín Satin mauve.Je to taková svěží jasná růžová která na to,jak je krémová docela obstojně vydrží.





Rtěnka Rimmel Lasting Finish v odstínu 070 Airy Fairy



















Profláklé rtěnky od Rimmelu asi nemusím dlouze představovat,jsou to moje oblíbené stálice.Dobře drží,krásně voní a mají hezké odstíny.Tenhle nude do růžova unosíte k jakémukoliv makeupu.

Řasenka Big and Beautiful BOOM! Waterproof



Tahle řasenka byla mým bojovníkem v jarních deštích.I kdyby se mi cokoli smylo,tahle řasenka drží jako přibitá a plní skvěle svojí funkci.Díky velikému kartáčku mi dělá krásné husté řasy...a to je hned v takovém počasí veseleji,ne? ;)

Tyčinka na rty BIODERMA Atoderm



Tyčinka mi přišla před pár měsíci od Biodermy jako výhra v soutěži a jsem s ní maximálně spokojená.Hydratuje,jemně voní a tahám ji s sebou všude.

Paletka Catrice Absolute Nude



















Paletka od Catrice s šesti třpytivými zemitými odstíny mi dělala společnost každý den.Perfektní paletka,když nevíte.

Monostín Astor Couture eye shadow v odstínu 190 Matte Brown



















Jako doplněk k paletce od Catrice jsem používala hnědý matný stín od Astoru.Je ale z jejich staré kolekce,nevím,jestli se dá ještě sehnat.Možná nějaký výprodejový košíček.

Tvářenka Maybelline Colorama v odstínu 101



















Osobně nemusím tvářenky se shimmerem,ale tahle je skvělá na každodenní nošení a rozjasnění obličeje.Má univerzální meruňkovo-růžový odstín a hodí se i pro ty,co s líčením začínají.Tvářenky se myslím už neprodávají.

Krémové oční linky Maybelline v odstínu Brown

























Černé linky mě na chvíli omrzely,tak jsem sáhla po hnědých.Tyhle mají v sobě lehký shimmer,ale krásně se nanášejí přiloženým štětečkem (velké překvapení :) ) a mám je radši než ty od Rimmelu.Rimmel má linky na mě moc suché, s těmihle od Mabelline se mi pracuje lépe.
Lucka z GetTheLouk ve videu říkala,že se jí nelíbí balení, mě naopak ano :) je jednoduché a vypadá jako kalamářík na tuš.



Máte nějaký ze zmiňovaných produktů doma? Podělte se se mnou o svůj názor na ně :)

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Mně se balení linek Maybelline taky moc líbí, měla jsem je černé, ale nakonec vyschly dřív, než jsem je spotřebovala. Možná by šly něčím zvlhčit, ještě jsem to nezkoušela.

    OdpovědětVymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images