Makeup Revolution London - Flawless palette

Nude paletek není nikdy dost, skoro každá je používáme.Ráda nosím neutrální barvy na běžné dny a mám ráda, když jsou produkty multifunk...


Nude paletek není nikdy dost, skoro každá je používáme.Ráda nosím neutrální barvy na běžné dny a mám ráda, když jsou produkty multifunkční.A to tahle paletka rozhodně je a zaslouží si můj obdiv.


Paletka obsahuje 32 stínů jak třpytivých, tak matných.Některé třpytivé připomínají spíše stlačené pigmenty, tudíž jejich pigmentaci můžu přirovnat ke Color Infallible od L´oréalu.V paletce nejsou jen nude odstíny, takže pokud nemáte jinou paletku a třeba uvažujete o nějaké první, se kterou si vystačíte, pak je to právě tahle.Existuje ještě celá v matné verzi, ale jak jsem zjistila, tak matné odstíny jsou v paletce hůř pigmentované, proto jsem nakonec mnohem radši za originální verzi.


S touhle kráskou vytvoříte jak přirozené denní, tak třeba kouřové líčení úplně jednoduše.A pokud nemáte čas a z práce se chystáte rovnou někam na párty, stačí líčení trochu přitmavit a rozmazat.Možností je spousta.



Tak co, taky se vám paletka líbí tak jako mně? Vlastníte něco od Makeup Revolution London a jak jste s produkty spokojení?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Wow, tak ty odstíny jsou vážně skvělé. Já vlastním od Makeup revolution paletku Iconic 1 a jsem taky spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka je krásna a aby som pravdu povedala, som veľmi prekvapená z toho, ako je dobre pigmentovaná, to som skutočne nečakala :)

    OdpovědětVymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images