Tvářenka od Jordany

Jak už víte, byla jsem tento rok na veletrhu kosmetiky Interbeauty v Praze.Pořídila jsem si tam pár produktů, včetně téhle tvářenky. Na...


Jak už víte, byla jsem tento rok na veletrhu kosmetiky Interbeauty v Praze.Pořídila jsem si tam pár produktů, včetně téhle tvářenky. Na celé nákupy se můžete podívat ZDE.

Tvářenku jsem koupila u stánku s Milani a Jordanou.Obě značky vyrábí jedna firma.U Milani mě nic moc nezaujalo, měli omezený výběr ale když jsem viděla stojánek s tvářenkami, tak mě tam hned zaujala tahle kráska.Byla ve svém odstínu poslední a slečna která váhala hrozně dlouho zrovna nad ní a ještě jednou v jiném odstínu to nestihla... a tak jsem si jí odnesla já :))


Vybrala jsem si odstín 17 Rouge, protože jako jediný měl krásnou svěží barvu a hodí se skoro ke každému líčení.


Odstín je takový růžovo-meruňkový a musíte uznat, že je to prostě nádhera :)
Je hodně pigmentovaná, takže je třeba s ní mít lehkou ruku, snadno to s ní přeženete.Jinak nemá ale chybu.Myslím, že potřebuju víc odstínů, za tu cenu je ta kvalita překvapivá, tvářenka vám vydrží celý den a nehne se :)

You Might Also Like

1 komentářů

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images