Alverde peeling s meruňkou a měsíčkem

Kdo používáte pleťové peelingy dobře víte, jak je těžké najít ten pravý.Já používám většinou ten malinový od Baley, ale teď jsem dostal...


Kdo používáte pleťové peelingy dobře víte, jak je těžké najít ten pravý.Já používám většinou ten malinový od Baley, ale teď jsem dostala příležitost zkusit tenhle od Alverde a jsem docela nadšená.

Značku Alverde určitě nemusím představovat, jde o přírodní kosmetiku bez barviv a umělých vůní.Většina výrobků od Alverde má dost podobnou vůni a hodně lidí ji nesnese.Mě ale voní a tenhle peeling voní docela silně po meruňkách.Což by taky ne úplně každému muselo sednout.


Má v sobě hodně zrníček,což oceňuju, stačí pak peelingu použít opravdu málo na celý obličej a funguje skvěle.Nanáším ho na navlhčenou pleť, nesmíchávám s vodou, jak je psáno na obale, tím si produkt spíše z ruky spláchnete.Tahle značka potěší hlavně vegany protože neobsahuje žádné produkty živočišného původu a také lidi s citlivou pletí (pokud snáší silné vůně)

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ja som si minulý týždeň kúpila peeling z línie s morskými riasami. Keďže som z tejto línie mala pleťový gél a bola som s ním spokojná, rozhodla som sa kúpiť si celú sadu, takže sa teším až sa pustím do peelingu, nového gélu aj krému :-)

    OdpovědětVymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images