Maybelline Color Sensational - Coral Flourish

V horkých letních dnech asi jako většina holek nemám ráda příliš mnoho líčení.Znáte to, sluníčko pálí, potíte se a nikdo  nás asi nechc...


V horkých letních dnech asi jako většina holek nemám ráda příliš mnoho líčení.Znáte to, sluníčko pálí, potíte se a nikdo  nás asi nechce, aby se mu "roztékal" obličej. Proto většinou volím jen jednoduché střídmé líčení, sázím na voděodolnou řasenku, a pokud chci obličeji dodat trochu šťávy, zvolím hydratační rtěnku ve výraznější barvě.Když jsem objevila tuhle krásku, zaujala mě okamžitě svojí barvou, i když oranžové a korálové tóny mi moc nesluší.Párkrát jsem ji ze rtů po půl hodině sundala a nahradila jí jinou, ale postupně jsem si k ní našla cestu.Nejlépe by vypadala na více opálené pleti, ale i tak, když se mi malinko opálil obličej, jsem jí dala šanci.


Tahle korálovka je více do růžova, než ty, které jsem měla předtím, takže je pro mě nositelnější a nežlutí mi zuby, což u rtěnek opravdu ráda nemám.Je hodně hydratační, takže na rtech vydrží tak 2 hodiny, pokud nejím a nepiju, ale má nádhernou vůni, kterou bych přirovnala k vůni vanilky.



Já jsem tedy moc spokojená.Jakou barvu rtěnky máte rádi na léto vy? ;)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Na rtech odstin vypada skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já si na léto pořídila lip buttery od Astoru, ale tahle barvička je taky super :)

    Květinová Voda Saloos

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná barva rtěnky! Já mám teď v létě oblíbené zrovna takovéto odstíny červené a růžové.

    OdpovědětVymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images