Spotřebováno 3

Máme tu další náhled do mého kosmetického "odpadkového koše". Spotřebovávání produktů se mi delší dobu moc nedařilo, měla jsem sp...

Máme tu další náhled do mého kosmetického "odpadkového koše". Spotřebovávání produktů se mi delší dobu moc nedařilo, měla jsem spoustu rozbalených produktů najednou, ale s tím je teď konec. Rozhodla jsem se že nejdříve jeden produkt spotřebuju, než načnu druhý, je škoda aby se zbytečně zkazily.


Spotřebovala jsem nějaké produkty na vlasy, a to svojí oblíbenou barvu na vlasy Color Mask u které se mi moc zalíbil odstín. Všechny tmavohnědé barvy mi chytaly do černa, a tahle mi vlasy i trochu zesvětlila, takže jsem spokojená. Jediné mínus je přítomnost amoniaku, který pro vlasy není moc zdravý.To ale zvládám vychytat větší péčí.
Šampon Schauma na barvené vlasy je jeden z mých oblíbených, je krémový a hutný, není třeba ho dávat moc a dobře pění.
Konopný vlasový balzám od značky Palacio  s konopným olejem jsem objevila v zapadlé drogerii a nebyl špatný, jen mě nenadchl natolik, abych si ho koupila znovu.


Nakupily se mi i tři balení různých vlhčených ubrousků.
Ubrousky Clever jsem sehnala v Bille. Moc mi ale nevyhovovaly, jsou napuštěné až moc a při používání z toho ta tekutina až kape.
Ubrousky Ameliajsem měla z Lidlu, nebyly špatné, krásně voněly po zeleném čaji a na nějaké to otření rukou, swatchů nebo makeupu, který na rukách ulpí jsou naprosto dostačující.
Ubrousky od Baley byly naprosto skvělé a heboučké, krásně voněly po grepu, odlíčily i voděodolnou řasenku, což jsem od nich popravdě ani nečekala.


Péče o pleť to je moje, spotřebovala jsem micelárku Ellie, která krásně odličuje a nepálí v očích, takže i slečny s citlivou pletí ji ocení. Mají ji i ve vetším 400 ml balení a seženete ji za 100 Kč.
Peeling od Baley s vůní maliny mě naprosto zklamal. Je fajn na osvěžení pleti poránu, pokud jste unavení, vůně je hezká, ale trochu moc silná. Funkci peelingu ale neplní jak by měl, zrníčka jsou příliš jemná. Znovu už si ho nepořídím. 
Pleťová maska od Avonu krásně voněla a bylo zábavné jí používat.Po nanesení nebyla na obličeji vidět, ale po chvíli zaschla a vypadali jste jako mumie :D Pleť jsem po ní měla hebkou a zmírnila mi akné. V nabídce už ale tuším není.


Linky od Makeup Revolution byly první produkt od této značky, který mě zklamal na celé čáře. Aplikátor byl silikonový, tuhý a linky samy o sobě byly cítit jako bahno. Po jedné aplikaci bohužel letěly do koše.
Řasenka od Astoru Big & Beautiful Waterproof mě moc neoslovila, myslela jsem, že bude lepší, až trochu vyschne. Ale to se nestalo a tak řasenku nevyužiju. Recenze ZDE.

V nějakém časopise jsem našla vzoreček krému Neovadiol od VICHY, který je sice určený pro pleť v období menopauzy ale byl docela fajn. Krém byl lehoučký, gelové konzistence a příjemný na pleti. Více k němu ale nemůžu říct, vzoreček byl na cca 2 použití.


Balea kůra na vlasy určená na poškozené vlasy mi moc nesedla. Na mých vlasech byla příliš těžká a zatěžující, podruhé si jí už nepořídím.
Vůně od Essence "Like a Million Miles away" je má oblíbená od téhle značky, měla jsem jí v té "kabelkové" verzi a to už podruhé. Moc jsem si její nošení užívala. 
Potom jsem ještě vyzkoušela dva vzorečky a to krému Ellie, který má být hydratační. Ze vzorku nemůžu moc soudit, jak dobře funguje, ale rychle se vstřebal a hydratoval úplně klasicky.
Vzoreček vůně od B.U. - My Secret mě zaujal, vůně je svěží, dívčí a docela příjemná, trochu sladká.Vůní mám ale teď dost, takže její nákup zatím nezvažuju.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Jé, tak to škoda, že tě peeling zklamal. Hned jak jsem ho viděla na fotce, tak jsem si říkala jééé, malinový, ten si musím pořídit, ten bude hezky, ale radši do toho nepůjdu, když jsi byla zklamaná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně moje reakce v dmku :) Ta parfemace je fajn, ale účel to právě moc neplní. Lepší je ten od Alverde, mrkni na recenzi. Ten funguje báječně :)

      Vymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images