Vánoční TAG

Vánoce jsou za chvilku tady a jelikož asi všichni milujeme Vánoce a tu atmosféru, kterou mají a na všech blozích už pomalu sněží, dáme ...


Vánoce jsou za chvilku tady a jelikož asi všichni milujeme Vánoce a tu atmosféru, kterou mají a na všech blozích už pomalu sněží, dáme si Vánoční TAG :)

1. Těšíš se na Vánoce?

Určitě ano, Vánoce mám ráda, je to můj nejoblíbenější svátek v roce. A pokud zrovna sněží, je to dokonalé.

2. Oblíbená vánoční vzpomínka?

Moment, kdy si náš předchozí pejsek rozbaloval svůj dárek a okamžitě ho pod stromečkem vyčmuchal. 

3. Nejhorší vánoční dárek, který jsi dostala?

Nejhorší bych neřekla, spíš jsou to dárky, které se mi moc nehodí, nebo je nevyužiju. Ale to se stávalo občas spíše dřív.

4. Nejoblíbenější vánoční písnička?

All I want for Christmas od Mariah Carey.

5. Jaký máš oblíbený balící papír?

Jakýkoliv který je trochu originální. Letos jsem používala barevný se siluetami sobů v kombinaci s lesklými detaily.

6. Oblíbená vánoční barva?

Zlatá.

7. Oblíbená věc na Vánocích?

Ta radost obdarovaného pod stromečkem - když vidím, že ho můj dárek potěšil a pak taky výzdoba v ulicích.

8. Zdobíš si na Vánoce pokoj?

Ano, každý rok si něco do pokoje vyrobím.

9. Oblíbený vánoční film?

Přežít Vánoce s Benem Stillerem.



You Might Also Like

0 komentářů

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images