Spotřebováno 4

Protože jsem opravdu dostála svému "předsevzetí" , že budu používat nové produkty, až vypotřebuji ty staré, máme tu docela brzy n...

Protože jsem opravdu dostála svému "předsevzetí" , že budu používat nové produkty, až vypotřebuji ty staré, máme tu docela brzy nové Spotřebováno. A to znamená, že se mi to konečně daří a spotřebovala jsem produkty, kterých jsem tu měla třeba polovinu, plus takové ty běžné měsíční produkty jako deodoranty a podobně.


Můj oblíbený sprchový gel z řady Aroma Ritual od Dermacolu s vůní irské kávy je naprosto bezkonkurenční a určitě si ho někdy pořídím znovu. Krásně pění, hydratuje a nemusím se po něm vůbec mazat.


Spotřebovala jsem i tenhle krémový sprchový gel od Weledy s mandlemi. Recenzi najdete ZDE .


Lak od Wella pro series Berlin jsem koupila v nějakém zapadlém krámku, v drogerii jsem ho nikde nenašla. Je ale skvělý, dlouho vydrží, drží vlasy jak má a neslepuje, jde snadno vyčesávat. Ani parfemace není nepříjemná nebo dusivá, byla jsem s ním spokojená.


Řasenka od Catrice z nějaké Doll limitky byla snad nejlepší řasenka, kterou jsem kdy měla, měla plastový kartáček a dělala krásné řasy, jako umělé za chviličku. Rychle ale vyschla, což mě docela mrzelo. 
Linky od Essence byly podobný případ, rychle vyschly ovšem barva nebyla z nejčernějších, znovu si je už nekoupím.

Paletka korektorů od Dermacolu mi tu ležela několik let bez velkého využití. Protože jde o krémový produkt, už jsem ji ani neposílala dál a rovnou letěla do koše.


Spotřeba antiperspirantů byla docela vysoká.


Tělové mléko Intimately Beckham jsem spotřebovala spolu se stejnou vůní. Nijak zvlášť nehydratovalo a ta vůně byla narozdíl od vůně docela vtíravá. 

Mycí gel na obličej od Synergen (privátní značka Rossmannu) výborně funguje s mycí houbičkou od Ebelin, zmírňuje akné a hezky voní.


Vůně Intimately Beckham byla v balíčku s výše zmiňovaným tělovým mlékem. Moc příjemná jemná vůně na každodenní nošení.Pokud by vás zajímalo jak přibližně voní, tady jsou přísady, které v ní najdete:
mošus, lilie, vanilka, květinové tóny, květ pomerančovníku, santalové dřevo, bergamot, tuberóza

Na Facebookové stránce Oriflame jsem vyhrála jejich tehdejší novinku My Naked Truth, kterou jsem si okamžitě zamilovala a také jí rychle spotřebovala, protože mi krásně voněla.

Složení: 

Hlava

liči, květ jabloně, bergamot

Srdce

osmanthus, meruňka, růže

Základ

cedr, květ bavlníku, santalové dřevo


Balzám na rty od Biodermy mě příjemě překvapil, krásně hydratoval a voněl. Ostatní jsou spíše taková klasika, Dr. Balm od Miss sporty byl zabarvený do třešňova. Olej na rty od Baley krásně voněl, ale hrozně lepil, což mi nevyhovovalo.


Dva vzorečky vůní.

Adidas Born Original

Složení:

Hlava

meruňka, pomeranč, bergamot

Srdce

kokos, jasmín, jablko

Základ

tonka fazole, cedr, olivovník
Chloé Love Story
Složení:

Hlava

neroli

Srdce

květ pomerančovníku, stephanotis

Základ

cedr, pižmo

Balea sprchový gel ze zimní limitky s vůní růže a mučenky a sprchový krém s vůní marakuji.


Lak EBD z Interbeauty Prague 2015 jsem používala dost často  (odstín Marchmallow). Řasenka Lash Sensational propíraná snad všemi beauty blogy a kanály byla skvělá, ale na mě na začátku docela dost mokrá, bylo třeba ji otírat, aby neslepovala řasy. Postupem času byla ale lepší a řasy dělala jako vějíře.

Oblíbené tělové máslo od Alverde ode mě už asi znáte, je to moje klasika na každou zimu, krásně hydratuje a má nádhernou vůni makadamových ořechů.


Máte některý z těchto produktů doma? Pokud ano, jak jste s nimi spokojení? 
Přeji vám krásné Vánoce!

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Balea sprchace jsou nejlepsiii.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images