NÁKUPY - Leden 2016

S novým rokem přišly i nějaké ty nákupy. Článek na tohle téma na blogu ještě nebyl, toto je první, dejte mi vědět jestli byste občas ...



S novým rokem přišly i nějaké ty nákupy. Článek na tohle téma na blogu ještě nebyl, toto je první, dejte mi vědět jestli byste občas chtěli moje nákupy vidět a jestli by vás zajímaly.

Kdo by neznal internetový e-shop parfums.cz, slyšela jsem na něj skvělé recenze a tak jsem se rozhodla, že u nich udělám objednávku a přinesu vám svůj názor :)


První věcí z objednávky je parfémovaná voda od Avonu Cherish. Jde o jednu z jejich novějších vůní, a je lehká, svěží a velmi ženská, kombinuje květinové a dřevité tóny. Myslím že tohle je vůně se kterou žádnou ženu neurazíte a bude se většině líbit.

Hlava

růžový pepř, květ třešně

Srdce

lilie, jasmín

Základ

pižmo, santalové dřevo
Cena: 227 Kč.


Na mých mastných víčkách málokteré stíny vydrží. Zatím všechny báze co jsem vyzkoušela mi stíny neudržely, po osmi hodinách se mi slily do linek. Objednala jsem si tedy tuhle od Avonu, která je podle různých recenzí na mastná víčka ideální a opravdu funguje. Zatím jsem jí zkusila jen asi třikrát, na podrobnější recenzi se těšte hned jak jí více otestuji.

Odstín: Light Beige
Cena: 79 Kč


Poslední položkou v mé objednávce z parfums je plnitelný flakon na parfém značky Travalo v modelu ICE. Flakon pojme až 5 ml parfému, stránka uvádí že jedno naplnění vystačí až na 50 použití. Parfém se jednoduše napumpuje ze střičky originálního flakonu. Díky tomu, že je flakon průhledný je snadno rozpoznatelné, kolik parfému ještě zbývá a je ideální do kabelky, protože nezabere moc místa a je opravdu lehký.


Cena : 149 Kč
Model: ICE
Barva: PINK (dostupné i v jiných barvách)


Jako dárek k nákupu jsem dostala cestovní balení zubní pasty MEDI BLANC s bělícím účinkem, která má být přírodní. Součástí tohohle dárku byla i brožura s produkty Medi Blanc.


U účtenky byl návod na používání produktů.



Celkově jsem s objednávkou na parfums.cz velice spokojená, e-shop slibuje rychlé dodání, které opravdu splnili, balíček jsem měla hned druhý den doma a skvěle zabalený, nebyla šance že by se produkty nějak poškodily. E-shop bych mohla opravdu doporučit.

Další část nákupů je z drogerie DM, kde jsem taky ulovila pár produktů.


Essence vyprodává některé produkty ze svých stojanů a mě zaujaly tyhle dva monostíny z kolekce I <3 nude v ostínech Creme Brulée a Coffee Bean.

Cena: 34,90,-/kus




Ve výprodeji značky L´oréal jsem našla tuhle quattro paletku v odstínu S3-Disco Smoking, která je skvěle pigmentovaná a má v sobě 3 odvážnější stíny a jeden černý. Skvělá na výraznější líčení.

Cena: 124 Kč.


Na tuhle houbičku na makeup od Ebelin jsem také slyšela samou chválu a jelikož jsem potřebovala něco na zapracovávání makeupu a korektoru, sáhla jsem po ní. Zatím jsem opravdu spokojená.

Cena: cca 120 Kč


Troje pecičkové nášunice od S-he stylezone stály 139 Kč.


I když mám masky od značky Balea opravdu ráda, tuhle už si znovu nekoupím. Je to slupovací maska na smíšenou pleť a měla by ji čistit. Po sundání jsem měla pleť krásně hebkou a jemnou, ale pokud vám nevyhovuje při slupování pocit, jako byste si sloupávali spálenou kůži od sluníčka, nebude to to pravé.

Cena: 19,90 Kč

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Na mastná víčka jsem zatím nic lepšího nenašla :)

      Vymazat
    2. Na mastná víčka jsem zatím nic lepšího nenašla :)

      Vymazat
  2. Mám bázi od Avonu i Cherish (tu má teda spíš mamka) :) A obojí je fajn :)

    www.fitnessazdravi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Báza od Avonu vyzerá veľmi dobre. Rozmýšľala som nad ňou už dlhšie :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Travalo bych si také ráda pořídila. Houbičku Ebelin mám, dobře se s ní pracuje, ale nerada ji peru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělé, nemůžu si ho vynachválit :) Ona po pár vypráních už stejně není k použití :/ rozpadá se..

      Vymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images