Řada Aussie Repair Miracle

Značka vlasové kosmetiky Aussie je poslední cca rok velmi populární a probíraná. Málokdo ji nezkusil, spousta lidí na ni pěje chválu a ...


Značka vlasové kosmetiky Aussie je poslední cca rok velmi populární a probíraná. Málokdo ji nezkusil, spousta lidí na ni pěje chválu a pořizuje si její produkty i opakovaně. Když trochu opadla mánie okolo této značky, rozhodla jsem se jí vyzkoušet i já. Tady jsou moje postřehy.

Dostala jsem na testování řadu Repair Miracle, která je určená na poškozené vlasy. Na podzim a teď v zimě moje kštice dostala dost zabrat, hlavně konečky, které jsem měla hodně vysušené.

šampon

Šampon s makadamovým, jojobovým a avokádovým olejem krásně umyje, voní a je příjemný.Zkrotí i poletující vlasy.Z těchto tří výrobků mi jako jediný vyhovoval.. s těmi ostatními je to horší.

kondicionér

Kondicionér má podobné vlastnosti jako šampon, ovšem vlasy opravdu zatěžuje, mám pocit, že tento kondicionér a následná maska jsou věci, které se dají bez větších následků dát jen na opravdu brutálně zničené vlasy, které jsou už na odpis. Klidně mě za tenhle názor ukamenujte, netvrdím, že někomu nemůžou vyhovovat.. ale moje dlouhé vlasy po těchto přípravcích plihly, rychle se zmastily a co si budeme povídat, vysoce regenerační produkty vymývají barvu. Tuhle řadu bych za sebe nedoporučila, maska je ještě výživnější a více zatěžující, určitě bych jí nepoužila jinam než na samotné konečky, ty zhydratuje výborně.. ale to mi udělá i jakýkoliv vlasový olej a vlasy mi nezatíží.. za mě spíš ne, asi i proto že na tuto vlasovou řadu nemám vhodný typ vlasů. Ostatní řady od Aussie jsem nevyzkoušela, tak nemůžu posoudit, jiná by mi možná sedla víc.

tříminutová maska s extraktem s australské meduňky


Máte se značkou Aussie zkušenost? Používáte ji? A jakou řadu, popřípadě jste s ní spokojeni? Budu ráda za vaše tipy a připomínky :)

You Might Also Like

0 komentářů

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images