Jarní GIVEAWAY-UKONČENÁ

Krásnou neděli zlatíčka! :) Taky jste se tak těšili na jaro? Já moc, a chtěla bych vám tohle období zpříjemnit malou giveaway o balíček, je...

Krásnou neděli zlatíčka! :) Taky jste se tak těšili na jaro? Já moc, a chtěla bych vám tohle období zpříjemnit malou giveaway o balíček, jehož obsah vám neprozradím, ale je plný kosmetiky... odhalím jen, že obsahuje taky jednu jarní vůni :)


A co musíte  udělat, abyste balíček vyhráli?

1. Odebírej můj blog přes Google + 

2. Dej "like" na facebookovou stránku blogu TADY

3. Napiš mi, jestli máš ráda jaro a proč :)

Soutěž potrvá do 27.4.2016 a balíček vyhraje jedna slečna, kterou vybere random.

Krásné jaro a hodně štěstí v soutěži! :)

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Jar mám veľmi rada, pretože je plná farieb. Pekne rozkvitajú všetky kvietky, všade okolo sú krásne pestré farby, všetko pekne rozvoniava. Jar je znamenie toho, že sa blíži leto. V jari konečne nebudeme vyzerať ako oblečené cibule.. Konečne si môžme obliecť to, na čo máme "chuť". Jar je veľmi krásne obdobie a dovolím si povedať, že najkrajšie. Konečne prichádza teplučkooo☺
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych Tě mohla zařadit do soutěže, musíš splnit všechny 3 podmínky :)

      Vymazat
  2. Jaro zbožňuji, je to krásné probuzení po dlouhé zimě. Ptáčci, sluníčko, zvířátka, barvičky, ..<3

    OdpovědětVymazat
  3. Na G+ sleduji jako Michaela Barthová, like na FB jako Siraelxy blogspot. Jaro? Nejvíc na něm miluji vůně....
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji na FB i na G+ jako Kateřina Výmolová a jaro přímo miluji, protože po jaru je co... LÉTO!!
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. G+ jako Aileen A
    FB jako Lucia Lucielle
    email: Aileen.a@seznam.cz
    A na jaře nejvíc miluju to slunce, když se člověk může konečně posadit ven a vyhřívat se po dlouhé zimě ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jaro miluji a to z toho důvodu, že se vše probouzí - kytičky, příroda, začne nám už růst zeleň na zahrádce také člověk už si může vychutnat trošku domácího produktu a taky mám pocit, že se neprobouzí jen příroda, ale také i člověk, hned je vidět více úsměvů :) A hlavně začínají skvělé akce-> MAJÁLES! Jediné co mám proti jaru je alergická rýma, která mě furt sužuje :D

    G+ -Rozálie Metelková (jakmile si tě přidám napíše mi to "ZAKÁZÁNO"
    FB- Rose Metelková

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus to znovu, nebo si překontroluj nastavení Tvého google účtu :) byla by škoda, kdyby ses nemohla zúčastnit jen kvůli tomuhle :)

      Vymazat
    2. Bohužel mi to stále nejde :/ ale ostatní mi přidávat jdou :/

      Vymazat
  7. G+ slovakovairca95
    FB Irenka Slováková
    slovakovairca95@seznam.cz
    Na jaře mám nejvíce ráda to, jak všechno začíná rozkvétat, vonět, ptáčci štěbetat. Sluníčko konečně svítit a už nemáme takovou zimu a já mohu odhodit zimní oblečení.

    OdpovědětVymazat
  8. G+: Zdeňka Martináková
    FB: Zdeňka Martináková
    Ano, na jaře mám nejraději, že začíná být teplo a vše okolo kvete. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji oboje jako Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Jasně, že jaro miluju, tu vůni a rozkvetlou louku s pampeliškama :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám ráda jaro - sluníčko, štěbetající ptáčci, rozkvetlé kytičky...
    sleduji jako Lenca, FB Lenka Klimova
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji :) jaro mám ráda, protože je to jako nový začátek, všechno kvete, voní .. :) e-mail: lucinkaa005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Odebírám a lajkuji jako Klára Odehnalová.
    Jaro je mým oblíbeným ročním obdobím, všechno kvete, nálada je krásná. Letos to tak bohužel neplatí, jelikož jsem po rozchodu, ale to samozřejmě nic neznamenaá. :)
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj,
    doufám, že bude ještě komentář platit, když ho píšu až dneska. Bohužel jsem byla skoro celý měsíc bez PC :/
    Google + KačaVal FB Kateřina Maléř
    kaca.val.1996@seznam.cz
    Takové soutěže mám nejraději. Mám strašně ráda překvapení :)
    Jinak jaro mám ráda strašně moc. Je to moje nejoblibenější roční období. Mám ho ráda, jelikož nemusíme nosit několik vrstev oblečení, aby nám bylo teplo, ale stačí jen džíny, svetřík a tenisky a je mi fajn. Mám hodně rád jarní provjázky po parku. Taky to, že vše rozkvétá, svítí sluníčko a lidi jsou na sebe přátelští a nbití pozitivní energí :)

    Jinak máš strašně krásný blog. Mám moc ráda tvé kosmetické recenze a máš krásné fotky. Tvé články dávají hlavu i patu a moc dobře se čtou. Jen tak dále :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, měla jsi velké štěstí, dnes soutěž ještě platila, a random vybral právě Tebe :) píšu e-mail. Vy ostatní nesmutněte, moc děkuji, že jste se zúčastnili, určitě nebyla poslední.

      Vymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images