Moje zkušenost s Biotinem

Krásnou sobotu! Na jaře je čas na vitamíny a i tak nějak větší chuť pro sebe něco udělat. A protože se mi celkem zhoršila kvalita vlas...


Krásnou sobotu! Na jaře je čas na vitamíny a i tak nějak větší chuť pro sebe něco udělat. A protože se mi celkem zhoršila kvalita vlasů, pleti a nehty jsem měla vždy křehké, chtěla jsem jim nějak pomoct. Slyšela jsem o Biosilu, který je hodně známý, a tak jsem se pro něj vypravila do lékárny. Paní lékárnice mi předložila klasický Biosil a vedle něj tento Biotin Plus s tím, že složením jsou srovnatelné. A protože jsem chtěla zkusit něco, co už nezkoušelo tolik lidí a není tak profláklé, ale mohlo by to mít stejné účinky, tak jsem sáhla po Biotinu od Dr. Maxe.


V balení byly 4 platíčka tabletek, dávka na 2 měsíce. Tablety se lehce polykají, i když jsou trošku větší. Nemají žádnou chuť.


Z fotky můžete vidět, jaké mají tabletky složení, kromě velkého množství nejdůležitější složky biotinu (vitamínu H) obsahuje i křemík a zinek, které posilují účinek právě biotinu.

A jaké jsou moje dojmy z užívání? 

Největší výsledky jsem zaznamenala na nehtech. Rostou pevnější a protože mám zaměstnání, kde pracuju manuálně, a je jasné, že se mi tam nehty občas ulámou, tak po užívání biotinu rostou rychleji a méně křehké. Lépe na nich drží i lak na nehty, protože se teď tolik netřepí.

I na pleti se objevily malá zlepšení a to v rychlejším hojení akné, a při dnech, kdy se nám ženám většinou začne kazit pleť (ano, mluvím o menstruaci) jsem na pleti nepoznala žádné zhoršení, což je velké plus.


Na vlasech jsem žádné změny nezaznamenala, pořád mi poměrně po zimě vypadávají, bude to chtít asi něco jiného.


Vyzkoušeli jste nějaké preparáty s obsahem biotinu? A jak vám vyhovovaly?

Pokud byste měli nějaký tip jak vyzrát na nadměrně vypadávající vlasy, budu ráda, když mi v komentářích poradíte :)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Mě se nehty třepí hodně, tak se asi po tom podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě je to regeneruje hodně pěkně, jen doporučuju dát pozor a nebrat je nalačno, to budeš asi v lékárně i upozorněná, mohlo by Ti po nich být jinak zle :) Určitě dej vědět, jak Ti pomohl/nepomohl, pokud vyzkoušíš :)

      Vymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images