Novinka: Astor - Eye Artist palette

Astor přišel na jaře s novinkami, mezi které patřily i dvě nové paletky očních stínů.  Jedna obsahuje spíše neutrální odstíny, kterých ...


Astor přišel na jaře s novinkami, mezi které patřily i dvě nové paletky očních stínů.  Jedna obsahuje spíše neutrální odstíny, kterých mám ale doma požehnaně, mnohem víc mě oslovila paletka "200 - Style is Eternal", která obsahuje i dva barevné odstíny, což opravdu oceňuju.

Paletka se skládá ze čtyř očních stínů, báze a rozjasňovače.


Pigmentací je to spíš takový drogerkový průměr, na swatchi je každý stín nanesen ve dvou vrstvách.

Báze je použitelná, ale řekla bych spíše na sušší víčka, na mých mastnějších stíny nevydrží, používám pod ně jinou bázi, která mi je lehce vysušuje.

Rozjasňovač není bohužel použitelný (alespoň pro mě), vůbec. Pokud nechcete vypadat jako od kolotočů, tak bych ho k lícním kostem ani nepřibližovala, na co je ale fajn, je oživení nějakého tmavšího stínu jako topper. Oživí a rozzáří hlavně večerní líčení, takže k tomuto účelu proč ne. Navíc je příjemně máslový, takže manipulace s ním je opravdu snadná. Ale nanášela bych ho spíše prsty. Pozor bych si ale dala u stínů na prášivost, práší docela dost, takže bych doporučila začít očima a pleť nechat až nakonec.

Celkově se mi paletka vcelku líbí, tmavě modrá a fialová barva mi v takovýchhle odstínech chyběly, ale jelikož na tom nejsou s pigmentací nijak slavně, tu druhou určitě nepotřebuju.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ta pigmentace vypadá pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak výše píšu, je to ve dvou vrstvách, v jedné je dost slabá :)

      Vymazat
  2. Tuhle paletku bych asi nevyužila. Astor to má opravdu paletku od paletky. Některé jsou k ničemu a jiné jsou super. Mám od nich jednu s pěti růžovými stíny a je to moje top. Zkusila jsem ze stejné řady i zelené stíny a byla to hrůza

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Asi tahle paletka nebude nic pro me.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. No já si říkala, že by ta pigmentace byla taaak super a pak si přečtu, že to jsou dvě vrstvy :( :D Asi si ji pořizovat nebudu.

    My April 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jen aby bylo na fotkách vidět, jaké jsou tam barvy, aby to foťák vůbec pobral, jinak si myslím že najdeš i lepší paletky.

      Vymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images