Šeď každodennosti 2 - Šok na YouTube

Krásný úterní večer!  Znáte to, brouzdáte po internetu, řeknete si, že byste si rádi pustili nějaké video na YouTube, a když si rozkl...


Krásný úterní večer!
 Znáte to, brouzdáte po internetu, řeknete si, že byste si rádi pustili nějaké video na YouTube, a když si rozkliknete webovou stránku, nabídne vám to krom možnosti přejít do "Odběrů" nějaká navrhovaná videa. Je to fajn, občas takhle narazím na zajímavé a pro mě nové lidi, které si někdy i oblíbím. Občas mi to nabídne takové bizarnosti, že by se až jeden divil a právě dnes jsem narazila na slečnu, u které jsem se vyděsila a pocítila až lítost.

Slečna má na YouTube kanál s názvem "My digital escape", na její kanál se přesměruj TADY .

Nejspíše vyznává styl něco mezi Emo a Scene. To mě až tak nezarazilo, spousta lidí se takhle prezentuje. Co mě, nedá se až tak říct zaujalo, protože když mě něco "zaujme" tak je to spíš v kladném slova smyslu. Schválně, napadne vás z obrázku, co to bylo?


Neviděl by to jen slepý. Slečna je až nezdravě vyhublá, všude jí trčí kosti.. zřejmě trpí některou z poruch příjmů potravy. Podle chování jí to ale zřejmě moc nevadí. Ve videu, kde se líčí, vysvětluje, že si s namalovanýma očima připadá hezčí. O postavě už ale není řeč, první co mě napadlo bylo "Proboha, kolik náctiletých ji sleduje? Kolik holčiček si z ní vezme příklad?" . Komentáře o tom, jak by se měla najíst mi najednou nepřipadají jako "hejtování" (nesnáším to slovo, ale jiné mě zrovna nenapadá). 

Abyste to pochopili dobře, nemám ve zvyku soudit lidi podle jejich vzhledu, váhy a stylu. Ale tahle slečna si podle mě zbytečně huntuje tělo a je špatným příkladem pro spoustu lidí. Ano, můžete namítat, že je nemocná, možná ani ne svou vinou, neznám její situaci. Ale pokud by ze svého těla byla nešťastná, ukazovala by ho takhle veřejně na internetu? Toť otázka... 

Dejte mi vědět, jaký na tohle máte názor.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. fuj, to jsem se lekla! No očividně problém má, takhle hubená od přírody asi není, že..

    OdpovědětVymazat
  2. Chudák holka, nejspíš má velký problém :-) Ručičky jak špejličky....
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images