Spotřebováno 6

Další popelnicový článek a další kupa spotřebovaných prouktů, tím pádem několik minirecenzí.  Začneme produkty na vlasy. Taft K...

Další popelnicový článek a další kupa spotřebovaných prouktů, tím pádem několik minirecenzí. 


Začneme produkty na vlasy.

Taft Keratin Ultra strong - Lak na vlasy s velkou fixací, pokud ho použijete z doporučované vzdálenosti, tak ani neslepuje a mimo jiné nádherně voní a lehce se vyčesává.Za mě paráda.

Balea balzám na barvené vlasy - Tenhle balzám mi s vlasy nedělal vůbec nic, znovu si ho nepořídím. 

Batiste suchý šampon třešeň - Batiste je bloggerská klasika, tisíckrát omílaná. Ano, i já ho zbožňuju, takže ho používám pořád a jen střídám vůně.

Toni & Guy Nourish reconstruction mask - Výborná hydratační maska na vlasy, kterou mi trvalo opravdu hodně dlouho spotřebovat, protože jí stačí použít opravdu málo. Má unisexovou parfemaci, takže nebude vadit ani pánům. Jen doporučuji, vlasy krásně vyživuje.


Nivea jemný odličovač očí - Odličovač očí od Nivey, který překvapivě není dvoufázový, ale funguje na jedničku, odličuje rychle a nedráždí oči.

Ebelin bezacetonový odlakovač - Pokud hledáte dobrý odlakovač za rozumnou cenu (cca 40 korun) zajděte do DM a omrkněte tenhle. Má mít mandlovou vůni, ale tu jsem nezaznamenala.

Batiste miniatura suchého šamponu - Klasika v menší verzi do kabelky.

Sensodyne pasta na citlivé zuby Repair and Protect - Na moje citlivé zuby už ani nic jiného nepomáhá. Tahle pasta by měla mít technologii, která zaceluje mikroskopické trhlinky v zubu a snižovat tak jeho citlivost. Za mě palec nahoru, funguje.


Nivea Powder touch antiperspirant - Jedna ze stálic, u kterých taky často měním vůně, tahle mi zatím voněla nejvíc. Zamezuje pocení a rychle se vsakuje.

Yves Rocher sprchový gel Zelený čaj - Tohle byl naprosto úžasný zážitek, vůně dokonale věrná a osvěžující. A nevysušuje.

Ebelin čistič štětců - Ten u mě vídáte pravidelně, jsem s ním moc spokojená, hezky vyčistí a štětce pak krásně voní.. i když co jsem četla, tak nevoní každému.


Avon sprchový gel Garden of Eden - Avon sprchové gely opravdu umí a i když jsem vyzkoušela víc vůní, k téhle se vracím. 

Vzorek Lancome Énergie de Vie - Pokud jste na stránkách Elle zaeŕegistrovali akci, kde rozesílali vzorečky téhle nové tekuté rozjasňující péče, tak ji možná také máte doma. Byla to vodička, která se používala místo krému a měla pleť povzbudit a probudit. Balení 5 ml mi vydrželo asi tak na 5 použití a péče byla moc příjemná. Určitě by se vyplatilo i plné balení, pokud jste do něj ochotní investovat.

Vzorek Ryor - Z jednoho použití nemůžu produkt posoudit, ale takhle na vyzkoušení mi nepřipadal nic moc.

Alverde vyživující maska na vlasy - Taky bych neřekla že něco extra dělá, obsahuje mandlový a arganový olej v bio kvalitě.

Balzám EOS summer fruit - Za mě jsou EOS balzámy kromě toho, že krásně voní naprostý propadák. Vůbec nic nedělají a mám pocit, že je to jen další předražený trend.


Miss Sporty Base & Top Coat - Podkladový a vrchní lak mě nijak nenadchnul, měla jsem i lepší kousky.

Rimmel 60 seconds Rita Ora - Mentolově zelený lak jsem používala minulý rok a úplně ho do letoška vypotřebovala. Obecně mám tyhle laky od Rimmelu z drogerky nejradši. 

Essence Gel-look top coat - Krycí lak na nehty s gelovým efektem vyprodávali, ale určitě má nástupce, mrkněte do stojanu. Skvěle prodloužil výdrž laku a dodával lesk.

Chtěli byste článek o sbírce mých laků? Kdyžtak dejte v komentářích vědět.



Astor Lip Butter - Máslíčko od Astor bylo fajn, nádherně vonělo a i docela vydrželo na rtech, plní i funkci balzámu. 

Essence Wake Up Spring oční linky - Když Essence přišla s jarní limitkou Wake up Spring, a viděla jsem tam bílé linky, tak jsem zajásala, naběhla do drogerie a hned doma litovala, že jsem nebyla tak drzá a nezkusila si je nejdřív na ruce, i když neměli tester. Šmouhují, pigmentace veškerá žádná a udělat s nimi jednolitou linku je bez toho, aby dělaly hrudky je nemožná. 

Rimmel Match Perfection 010 Light Porcelain - Makeup, který mi docela sednul, nevysušuje, nedělá efekt masky a má takové střední krytí. A díkybohu je u nás i v tom nejsvětlejším odstínu. Pokud máte opravdu mastnou pleť, tak asi ne, ale na normální a smíšenou je fajn.

Max Factor Velver Volume - Řasenka s umělým kartáčkem a velkým množstvím štětinek mi krásně oddělila řasy a zahustila, jedna z nejlepších řasenek, které jsem vyzkoušela.

Dermacol Bambi black linky - Linky, které si už nekoupím a měla jsem je v dm boxu. Hrot se rychle zlomil a byl na můj vkus příliš silný.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Súhlasím s tebou, ten odličovač Nivea je skvelý, mne dokáže odlíčiť aj linky a to som teda od odličovača ktorý na to nie je vôbec určený nečakala a presne ako píšeš, neštípe v očiach.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já myslím že na to určený je, pokud si nemaluješ linky jinam než na oči :)

      Vymazat
  2. Ktoru verziu Batiste mas najradsej?

    OdpovědětVymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images