Flormar Color liner

Krásný čtvrtek! Dlouho nebyla nějaká recenze dekorativky a já se rozhodla, že to změním a řeknu vám něco o těchto barevných linkách Col...


Krásný čtvrtek! Dlouho nebyla nějaká recenze dekorativky a já se rozhodla, že to změním a řeknu vám něco o těchto barevných linkách Colorliner od Flormaru. Předem se omlouvám za kvalitu fotek, kde jsou zachycené krabičky, mobil mi ty barvy nechtěl vůbec brát. Doufám, že vám to nebude příliš vadit.

Tohle léto hodně frčí barevné linky a taky modrá v líčení, proto jsem se rozhodla to spojit a ukázat vám linky ve dvou krásných odstínech modré, které nosím (zapřísáhlí makeup artisti, zabijte mě) i když mám modré oči. A musím říct, že vypadají dobře.


Pořídila jsem si odstíny 02 Psilocybin Blue, což je tmavě námořnická modrá a 05 Feel by The Moon, která je světlejší a mnohem výraznější.




Linky mají aplikátor ze štětinek, ne tedy dost častý molitanový, takže se nezlomí a skvěle se přizpůsobí oku. Linky jsou tak akorát tekuté, ale je třeba před aplikací štěteček trošku otřít, aby nános barvy nebyl tak velký. Ač nejsou voděodolné, tak sprchu přežily, ale na koupák bych je úplně nedoporučila, pokud si nehodláte hrát na plážového Avatara.

 Vydrží cca 10 hodin, déle jsem to nezkoušela. Neobtiskávají se a barva je opravdu sytá. Jediné, co bych jim vytkla je fakt, že když chcete linku zesílit nebo přidat na intenzitě tím, že ji přetřete ještě jednou vrstvou, je třeba nechat ji trochu zachnout, jinak si původní linku rozmažete a uděláte si do ní "díru". Což se ale dá vychytat. Nevím, zda se ještě dají sehnat, koupila jsem je ve výprodejovém košíčku, ale pokud na ně ještě narazíte, určitě jděte do nich. Na výběr je ještě hnědá a tyrkysová barva.

Co vy a barevné linky? Nosíte? A jakou barvu nejradši? :)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Barevné linky jsem ještě nezkoušela a popravdě se do toho nějak nehrnu :D radši si zůstanu u klasiky,černé :) tímhle samozřejmě nechci říct,že barevné jsou špatné,jen si myslím,že by mi neslušely,ale zkusit se má všechno tak možná si někdy nějaké pořídim :)
    Tyhle vypadají skvěle,škoda že si nepřidala fotku jak vypadají na oku :/ jinak super recenze :) přeju hezky den ^^
    Essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotka byla na facebookové stránce blogu, ale vložila jsem ji tedy i do článku :)

      Vymazat
  2. Mně se oční linky také moc líbí, problém u mě ale je, že jsem trdlo a neumím si ji namalovat. :-( Několikrát jsem to zkoušela a prostě to není ono, dlouho mi to trvá, jedna vypadá jinak než druhá, no prostě hrůza. Ale přemýšela jsem, že bych zkusila takovouto permanentní linku si nechat udělat. Samozřejmě v černé (nebo tmavé) barvě. Co myslíte? Míša

    OdpovědětVymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images