Kosmetické legendy: Suchý šampon Amica

Krásný den! Mám tu pro vás nový formát recenzí, ve kterém se budeme věnovat produktům známým, nebo také produktům, které jsou na trhu již ř...

Krásný den! Mám tu pro vás nový formát recenzí, ve kterém se budeme věnovat produktům známým, nebo také produktům, které jsou na trhu již řádku let. A začneme rovnou českým produktem, který je od známé značky ALPA, a to suchým šamponem Amica.



Na trhu jsou dva druhy - klasický a unisexový. Zvolila jsem klasiku, unisexový má jemnou mentolovou vůni aby nevadila ani pánům.

Balení má 30 gramů, má praktické otevírání, které není třeba šroubovat, jen odklopíte víčko a šampon ve formě pudru naklepete do vlasů. Je třeba mít lehkou ruku, abyste neměli vlasy jako babička. A když jsme u té babičky, tak jí cítím i z produktu. Parfemace je opravdu oldschoolová a ne až tak příjemná.


Ani výsledek používání není nic o čem bych zrovna psala domů. Šampon trošku odmastí, ale na Batiste bohužel nemá. Víc mi vyhovuje sprejová varianta.


Takže jako nouzovka na nějaké cestování není špatný, ale znovu si ho nepořídím.

Máte s tímhle šamponem zkušenost? Jaký je případně váš oblíbený?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Tento je muj oblibeny! Je jeste ve stribrne variante, ale nic moc. Me vyhovuje a hlavne funguje lip nez jakykoliv jiny suchy sampon a dokonce i lip nez Batiste.
    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  2. O něm slyším samou chválu, ale já sama jsem ho ještě nezkoušela. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho také vlastním a dělala jsem na něj i recenzi, je úžasný a není předražený jako jiné ;) Mohu jen doporučit ;)

    Kačka ze SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images