Rexona Maximum Protection - Předražená sranda nebo zázrak, který funguje?

Krásný začátek týdne! Venku je krásně a já se odtamtud právě vrátila, abych napsala další recenzi. Nebudu lhát, horké počasí venku mě...



Krásný začátek týdne! Venku je krásně a já se odtamtud právě vrátila, abych napsala další recenzi. Nebudu lhát, horké počasí venku mě k němu inspirovalo víc než kdy jindy a tak se dnes podíváme na proslulý antiperspirant od Rexony Maximum Protection, který už snad propraly všechny blogy, vlogerky na YouTube a já s ní přicházím, klasicky trochu později, když ten největší rozruch trochu ustal. 

Obecně mám trochu tendenci nekupovat si věci, které jsou všude omílané a propírané hned, protože mě trochu odrazuje to, že všude recenze na jeden a ten samý produkt.Což člověka dokáže trochu otrávit, přiznejme si to.




Teď k věci. Antiperspiranty od Rexony jsou všeobecně oblíbené pro svojí účinnost, v drogeriích najdete nespočet různých variant od tuhých přes kuličkové roll-ony až po spreje. Cílem Rexony bylo ale nejspíš vyvinout něco, co bude proti pocení tak silné, že tyhle všechny varianty nahradí. Tak vzniknul antiperspirant v krémové formě, jehož obsah musíte vysunout a až poté aplikovat do podpaží. Já, zvyklá na roll-ony jsem zezačátku měla nechuť k aplikaci, která je trochu míň příjemná, ale byla jsem natolik zvědavá, že jsem si ho v akci nakonec koupila.



Na výběr je asi 5 nebo 6 vůní (nevím přesně, to bych kecala), ze kterých jsem si nemohla vybrat, jelikož je antiperspirant uvnitř přelepen, takže vůni nemáte šanci ozkoušet. Nakonec jsem sáhla po "Everyday Fresh".

A tady nastává jediný důvod, proč nejsem úplně nadšená uživatelka tohohle produktu. Zelená varianta svojí vůní připomíná jakýsi saponát. Což není nejpříjemnější, zvlášť, když je vůně trochu nakyslá. (Podobný antiperspirant vyrábí i Dove, takže pokud máte nějakou vůni Dove odzkoušenou a vyhovuje vám, sáhněte po něm, nevidím v nich žádný rozdíl kromě vůně).


Pomineme-li vůni, výrobek splňuje účel, pro který byl vyroben. Je opravdu účinnější než jiné antiperspiranty. Má se aplikovat večer po umytí, aby lépe účinkoval, což jsem doteď s jinými produkty dělala taky. Normální fyzickou a zátěž a lehký sport zvládne s přehledem.

Krém rychle zaschne, dejte ale pozor, abyste nenanesli silnou vrstvu, která pak zaschne a drolí se. Navíc antiperspirant zanechává bílé skvrny na oblečení, takže pokud si chcete vzít něco černého, moc bych ho nedoporučila, oblečení si tím jenom ušpiníte.

Takže za mě ano, ale nepoužívala bych ho denně, myslím že to pro pokožku nebude zrovna ta nejzdravější varianta, ale pokud vás čeká nějaká zátěžová situace a víte, že potřebujete tu nejvyšší možnou ochranu před pocením, tak do něj směle jděte.

Vyzkoušeli jste tenhle antiperspirant? Vyhovuje vám nebo ne a proč?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já ho měla v Glanc boxu. Jelikož se výrazně nepotím, rozhodla jsem se ho věnovat kamarádce, která má s pocením obrovský problém. Obrovský, znamená, ze musí všude nosit ručník, protože z ní pot doslova leje. Dovedete si představit jaké má kolače v podpaždí. A tahle Rexona ji tento problém vyřešila. Nedovedete si představit, jak šťastná je. A ta vůně....nepamatuji se jakou barvu moje Rexona měla (mrkněte se do clánku na blogu), ale voní úžasně. #rexona
    Www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky hodně potím a je fakt, že mi pomáhá dost.. tak příště třeba jinou variantu :)

      Vymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images