Oligodermie dvoufázový odličovač očního makeupu

Po delší době, co jsem tady na blogu nebyla aktivní, tu pro vás mám další recenzi z oblasti řekněme pečující kosmetiky, konkrétně na dv...


Po delší době, co jsem tady na blogu nebyla aktivní, tu pro vás mám další recenzi z oblasti řekněme pečující kosmetiky, konkrétně na dvoufázový odličovač očí od Oligodermie, který jsem dostala v rámci spolupráce se zdravi-krasa.cz . Oči mám na odličovače docela citlivé a proto tahle recenze nebude možná tak objektivní, spíš o mém názoru a povím vám, jak mi vyhovoval nebo ne.


Balení vypadá moc hezky, odličovač obsahuje dvě složky - vodovou a olejovou, což je klasika. Olejová složka má meruňkovou barvu, díky čemuž odličovač vypadá po estetické stránce hezky. Balení má 100 ml.

Když jsem poprvé odličovač vyzkoušela, tak mě hrozně štípal v očích, oční okolí jsem měla zarudlé a podrážděné, ale řekla jsem si, že mu dám ještě šanci. Po týdnu jsem se k němu vrátila. Oči už mi tolik nepodráždil, ale odličování s ním je hrozně zdlouhavé, makeup to spíše nejdříve rozpatlá, než aby ho sejmul, musím odličovat každé oko dvakrát, což jak je jasné, není zrovna ideální, když člověk přijde domů unavený, nebo se mu s tím nechce trávit deset minut.

Co je jeho plus, je že oční okolí nezamastí a je jinak na aplikaci příjemný. Pro mě ale tenhle odličovač není, s micelární vodou jsem spokojenější.

Co máte radši vy? Micelární vody, mléka nebo dvoufázové odličovače?

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Mam rada i micelarky i dvoufazove. Mleka nemam rada vubec. Jinak mam od Oligodermie peeling kiwi a mango a je skvely!

    Andreablog

    OdpovědětVymazat

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images