Dermacol minerální pudr

Dnes se podíváme na zoubek produktu naprosto nevyfotitelnému, proto prosím promiňte kvalitu úvodní fotky. A bude to pudr od Dermacolu, ...


Dnes se podíváme na zoubek produktu naprosto nevyfotitelnému, proto prosím promiňte kvalitu úvodní fotky. A bude to pudr od Dermacolu, na který mě nalákala Bekky Muller s několika svými videi, kde ho vychvalovala. Přes léto se mi trošku opálil obličej, tak jsem si říkala, že i když je trochu zabarvený, tak ho snesu. Minimálně právě v létě.


Pudr má jemnou narůžovělo-béžovou barvu, která bude vyhovovat i těm, co jsou jinak bledulky. Nenechte se zmást hnědou barvou, která vás bude mást.


Obsahuje drobné barevné částečky, které krásně sjednotí tón pleti, a skryjí i drobné zarudnutí, pokud máte citlivější pleť. Pudr je jemně namletý, nepráší nijak výrazně a oceňuju také bytelné balení, které je lepší než u jejich "krajkového" pudru, který používám jinak pravidelně.


Výsledný finiš je sametový, pleť vypadá hladší. Výdrž je něco okolo 6-7 hodin, moje smíšená pleť se potom začne na T-zóně lehce lesknout, ale není to žádná tragédie.Pudr podle mě vydrží i trochu potu, na léto tedy ideální.





You Might Also Like

0 komentářů

Ptejte se,komentujte a podělte se se mnou o svůj názor :)

Flickr Images